martinot skrev:Bjelke skrev:Och jag gjorde det ytterst stora misstaget att tro på Teslas personal på verkstaden att bilen
skulle bli klar igår (lämnade in den kvällen före och hade sedan bokad tid kl 07 men dom började
jobba på den efter lunch) och stannade kvar tills på kvällen men strax före kl 22 så gav dom upp och
vi fick ta en natt till på hotell och en dag till utan lön
Så jag har inte ens åkt hemåt än…
Segt!

Du har inte med dig dator så att du kan jobba lite remote?
Nej tyvärr inte, det är en fullstor CAD-maskin och stora skärmar… Dom ville också att
jag skulle betala typ tusen kronor för felsökning av ett ganska kraftigt klonkande baktill
i bilen, först sa dom att dom (två olika tekniker vid två tillfällen) att dom inte fått fram något klonk
och sedan när jag körde runt med en tekniker så hördes klonket tydligt men då var det istället helt
normalt enligt honom… konstigt att bilen var helt knäpptyst första året och även min andra bil
som är väldigt lik är helt knäpptyst liksom…
Så om det börjar dyka upp såna ljud i bilen när ni kör på ojämn väg så måste ni vara beredda att pröjsa
tusen kronor som straff om ni lämnar in bilen (för att man är orolig att något har gått sönder liksom) för
felsökning
Nu gjorde dom ju i princip alla fel man möjligen kan göra den här gången så man ska väl inte bli
förvånad kanske…