Lyssna på radio i passagerarstolen
Moderator: Redaktion
Lyssna på radio i passagerarstolen
Hur gör man för att passagerare ska kunna lyssna på radion när jag (föraren) kliver ur bilen. Nu slocknar skärmen direkt jag stänger dörren trots att min fru sitter kvar i passagerarstolen. Säkert jag som är lite dum i huvudet men tacksam för tips... 

- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Lyssna på radio i passagerarstolen
Camp mode, eller lämna dörren på glänt.ducce916m skrev:Hur gör man för att passagerare ska kunna lyssna på radion när jag (föraren) kliver ur bilen. Nu slocknar skärmen direkt jag stänger dörren trots att min fru sitter kvar i passagerarstolen. Säkert jag som är lite dum i huvudet men tacksam för tips...
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Hon kan dutta till på skärmen efter den slocknat
3P 19.3 / $ Pläd 22.12 / YP 23.8 / Juniper AWD 25.6 / SigenStor 14,8kWp 24kWh
Stäng till dörren till första "klicket" bara, du vill inte komma ut till frugan i bilen när larmet har gått

Ingen fara hon är också "parad" med bilen så har hon telefonen med sig (vilket händer) är det inga problemMatsH skrev:Stäng till dörren till första "klicket" bara, du vill inte komma ut till frugan i bilen när larmet har gått![]()
Har hänt mig. Hon var inte glad för den högljudda musiken!MatsH skrev:Stäng till dörren till första "klicket" bara, du vill inte komma ut till frugan i bilen när larmet har gått![]()

Lämnar numera telefonen eller nyckelkortet i bilen.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/