Jag kan inte starta Spotify. Den fastnar bara i "Loggar in..."
Måste jag konfigurera något innan det funkar, och var hittar jag det i så fall. Har aldrig funkat men har inte orkat bry mig än...
Har någon någon aning. Jag har gjort både hard reset och mjukvaruuppdateringar men det påverkar inte spotify.
A
Spotify fastnar i "Loggar in..."
Moderator: Redaktion
Re: Spotify fastnar i "Loggar in..."
Kanske dum fråga, men fungerar det att logga på ditt Spotify-konto från andra hårvaruprylar? Dvs. högtalare, receiver, etc. (allt som inte är dator/mobil).

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Någon annan hade liknande problem och löste det så här:AndersL skrev:Jag kan inte starta Spotify. Den fastnar bara i "Loggar in..."
Måste jag konfigurera något innan det funkar, och var hittar jag det i så fall. Har aldrig funkat men har inte orkat bry mig än...
Har någon någon aning. Jag har gjort både hard reset och mjukvaruuppdateringar men det påverkar inte spotify.
A
viewtopic.php?f=53&t=29068
Svart Model Y Performance
Tack så mycket! Ett byte till Engelska så hoppade det igång. Sedan funkade det efter att jag bytte tillbaka till svenska.
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Toppen! Det verkar vara en lösning som fungerar för de flestaAndersL skrev:Tack så mycket! Ett byte till Engelska så hoppade det igång. Sedan funkade det efter att jag bytte tillbaka till svenska.
Svart Model Y Performance
Jag hade detta problem sedan jag hämta ut för en-två vecka sedan, löste det genom omstart av skärmen. Håll i båda rattknapparna bara.