Någon som testat denna?
https://dragkrok365.se/produkt/avtagbar-dragkrok-tesla/
Dragkrok Model S
Moderator: Redaktion
- Robin_j
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/robin14790
Re: Dragkrok Model S
Nä men varit väldigt sugen på köpa 

Model S P85+ 2014 pre autopilot (veteran bil) med openpilot o dragkrok
Model X long range 2019 (renoverings objekt)
Model X long range 2019 (renoverings objekt)
Jag skall koppla in elen på min BRINK-krok som jag installerade för ett antal år sedan. Det är en anpassad elsats där man kopplar in sig på blink, broms mm och måste riva i inredningen och löda i kablar på ett? ställe. Jag måste också skära hål i bottenplastskivan för att komma åt kontakten som fälls ner. Bild kommer.
Någon som vill hjälpa till?
Hälsningar
Lars
Någon som vill hjälpa till?
Hälsningar
Lars
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Tänk på att bilprovningen kräver att Du har en spärrad dragkula att visa upp! Du får underkänt på besiktningen annars!
Hälsningar
Lars
Lars
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Gick faktiskt bra med min krok. De ville bara se att den gick att ta loss.lem skrev:Tänk på att bilprovningen kräver att Du har en spärrad dragkula att visa upp! Du får underkänt på besiktningen annars!
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Har ni någon rekommendation på någon som kan installera dragkrok på en model S? Gärna någon i Mälardalen eller Linköping/Norrköping.
Köpenhamn verkar ha en bra verkstad men ligger lite långt bort...
Enligt sidan är dessa samarbetspartners men har ej kollat:
https://dragkrok365.se/verkstader/
https://dragkrok365.se/verkstader/
deden2022 skrev:Har ni någon rekommendation på någon som kan installera dragkrok på en model S? Gärna någon i Mälardalen eller Linköping/Norrköping.
Tack för tipset. När jag ringde till några verkstäder forstod jag att de inte hade så stor (om någon) erfarenhet av dragkrok/cykelkrok till MS.
Vore kul att höra om någon erfarenhet från svensk verkstad.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Vore kul att höra om någon erfarenhet från svensk verkstad.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk