Förvånad tysk testar Model S P90DL

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Förvånad tysk testar Model S P90DL

Inlägg av Svenssons »

Tysk petrol head testar Model S P90DL i Tyskland:

Han blev förvånad flera gånger...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
hybris
Teslaägare

Re: Förvånad tysk testar Model S P90DL

Inlägg av hybris »

Påminner om min första upplevelse. Man blir dock ännu mer imponerad när man ägt en ett tag. Jag var en riktig petrolhead innan. Nu inte mer... Vet att fler här kommer från liknande bakgrund. :-)
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

Intressant att se ur en tysks perspektiv och lika idiotisk som många tyskar när han kör nästan 250 i regn. Hjälp asså! Jag känner flera tyskar som har totalkraschat sina bilar på Autobahn, men inte fan kör dom försiktigare för det.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
bjelkeman
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av bjelkeman »

hybris skrev:
Påminner om min första upplevelse. Man blir dock ännu mer imponerad när man ägt en ett tag. Jag var en riktig petrolhead innan. Nu inte mer... Vet att fler här kommer från liknande bakgrund. :-)
Trevligt att höra att man inte blir helt blasé. Jag verkligen gillade att prova en S, och det kändes som om man kunde vänja sig fort vid all den erbjuder.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Skriv svar