Var med om en märklig sak idag när jag satte mig i bilen för att köra hem. Utan att ha ställt in resmålet (places/home) dök en för mig helt ny dialogruta upp i displayen. Ett meddelande om att bilen räknat ut en väg hem som skulle spara 6 min i tid och frågade om jag ville att bilen skulle navigera hem! Lite som uppdateringen i senaste(?) iOS där telefonen, beroende på tid på dagen och geografisk plats, informerar om hur lång tid det tar att köra hem eller till det "vanliga" stället sett till dagliga rutiner.
Någon annan som lagt märke till detta? Måste ha kommit med 7.1??
Smyguppdaterad GPS??
Moderator: Redaktion
Re: Smyguppdaterad GPS??
Ja den har väl klurat ut vart man laddar och parkerar på natten. För mig att den redan i tidigare versionr vill markea hem som hem.. Eller?
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Fick samma idag utan att knappa in home och visade sig var kö på E6 jag har fått något liknande meddelande för något halvår sedan på morgonen men var som sagt länge sedan.
Yepp, sett det ett par gånger på väg till jobbet
Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23
MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21
S100D Obsidian Black, levererad i okt-18
S90D Pärlvit, levererad i dec-15
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Häromdagen kunde den spara mig 24 timmar genom att välja en annan än min vanliga väg! 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Elon timewarp! You must obey the Tesla!!!Bjelke skrev:Häromdagen kunde den spara mig 24 timmar genom att välja en annan än min vanliga väg!
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Får ofta det när jag ska hem och det började redan med 6.2 som någon sagt.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.