När man har en lång resa hem, vill facebooka och autopiloten vägrar snäppa
En fundering: högra delen av din lilla skärm ser inte ut som min. Jag har en rund mätare som visar aktuell förbrukning med snittförbrukningen som en orange graf i mitten. olika versioner av mjukvara eller vad?
Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23 MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21 S100D Obsidian Black, levererad i okt-18 S90D Pärlvit, levererad i dec-15
Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23 MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21 S100D Obsidian Black, levererad i okt-18 S90D Pärlvit, levererad i dec-15
En fundering: högra delen av din lilla skärm ser inte ut som min. Jag har en rund mätare som visar aktuell förbrukning med snittförbrukningen som en orange graf i mitten. olika versioner av mjukvara eller vad?
Du väljer vad du vill ha på höger respektive vänster sida av skärmen genom att hålla inne det scrollhjul på ratten som tillhör respektive sida.
Alltså: om du vill visa något roligare än energimätaren på högra delen av skärmen så håller du inne höger scrollhjul och får då upp en lista på olika alternativ som du kan visa där. Samma sak för vänster sida.
Hängde du med?
Du väljer vad du vill ha på höger respektive vänster sida av skärmen genom att hålla inne det scrollhjul på ratten som tillhör respektive sida.
Alltså: om du vill visa något roligare än energimätaren på högra delen av skärmen så håller du inne höger scrollhjul och får då upp en lista på olika alternativ som du kan visa där. Samma sak för vänster sida.
Hängde du med?
Och när man gjort sina val så följer det förarprofilen. Så var och en av de som använder bilen kan göra sina egna val.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Hängde du med?
Och när man gjort sina val så följer det förarprofilen. Så var och en av de som använder bilen kan göra sina egna val.
Tack hörrni. Bättre förklarat än instruktionsboken
Du måste utföra frunkhacket först för att aktivera tevemottagaren.
Och om man reverserar frunkhacket och samtidigt trycker 3 gånger på varningsblinken och lägger i backen aktiveras den självstängande laddluckan som så många efterfrågat. Elon har gjort det igen
Dagens i-landsproblem:
När man sitter med händerna upptagna med kaffe, knäckebröd och Yoghurt, och skylten "Hold steering wheel" tänds..
Knappast LCHF-kost?? Utan barnen i bilen då förstår jag?
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Dagens i-landsproblem:
När man sitter med händerna upptagna med kaffe, knäckebröd och Yoghurt, och skylten "Hold steering wheel" tänds..
imponerande att du lyckades hitta en extra hand att ta bild med. eller håller du mobilen/kameran med munnen?
Dessutom lite udda hastighet du ställt bilen på. Jag äter aldrig yoghurt i hastigheter över 105 km/h.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Dagens i-landsproblem:
imponerande att du lyckades hitta en extra hand att ta bild med. eller håller du mobilen/kameran med munnen?
Dessutom lite udda hastighet du ställt bilen på. Jag äter aldrig yoghurt i hastigheter över 105 km/h.
Herr X ser ut att dra yoghurtgränsen vid 122 km/h. Så han har god marginal nu när bilen har saktat ner för att han inte har tagit i ratten trotts upprepade uppmaningar.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015