Material på plats, kablar som dras och ser ut som om det behöver sprängas lite på bergknallen också.
Kullen är borta, vilket jag kan tycka är lite synd. Var typ enda stället där man kunde föra ett vettigt samtal med mobiltelefon.
Fruktansvärt dålig mobiltäckning på stället och då har jag Telia.
Tack för uppdateringen!
Får se om Tindered är färdigt till Kristi Himmelsfärd, det är väl ingen enorm reshelg men större än många andra. Sen är midsommar och tills dess borde det vara klart.
Har dock aldrig fått köa där, men med (eventuell) öppning för andra märken kommer ju utbyggnaden behövas.
Är det möjligen Malmö SuC som håller på att anläggas vid City Gross på Stora Bernstorp?
När jag var där stack det upp kablar från 11olika punkter, varav flera med dubbla kablar, och det är fler punkter som det ej var draget kabel i ännu.
Ganska stor yta så det blev ingen bra bild med mobilen.
Laddpunkter vid staketet till vänster i bild
Laddpunkter i mitten på bild.
Laddpunkter vid staketet till höger i bild.
Och en ensam borta vid grävmaskin.
Model Y Long Range (Beställd 20/2)
BMW X3 xDrive30e M-sport 2023 Model Y Performance 2022[/b] Ford Mustang Mach-E 2022[/b] Model Y Long Range 2021 Tesla Model 3 Long Range 2019
Är det möjligen Malmö SuC som håller på att anläggas vid City Gross på Stora Bernstorp?
När jag var där stack det upp kablar från 11olika punkter, varav flera med dubbla kablar, och det är fler punkter som det ej var draget kabel i ännu.
Det borde finnas paket/lådor med Tesla-märkning på plats någonstans i närheten, ifall det är en SuC på gång. Det brukar det alltid finnas vad jag känner till.
Jag var där i torsdags och tänkte först samma, att det skulle bli SuC. Men det finns inga av dom typiska betongfundamenten eller någonting det står Tesla på. Jag tror bara det är dags att förnya hela parkeringen, det är målat på asfalten på många ställen, som att det ska rivas upp, och allmänt slitet underlag. Möjligen kanske det blir några destinationsladdare just där fotot är taget.
Tack för uppdateringen!
Får se om Tindered är färdigt till Kristi Himmelsfärd, det är väl ingen enorm reshelg men större än många andra. Sen är midsommar och tills dess borde det vara klart.
Har dock aldrig fått köa där, men med (eventuell) öppning för andra märken kommer ju utbyggnaden behövas.
Var förbi idag och nu har de börjat sätta upp stolparna. Blir samma uppställning som i Linköping, verkar det som.
De jobbade kl. 19.30, så antar att de vill bli klara snart.
Byggs på tre platser vid stora Bernstorp just nu.
Denna bilden är tagen bakom Jula och ser ut att kunna bli något.
Undrar när de ska öppna fler runt längs e6 i Skåne. Jag som åker förbi Lödde suc ibland flera gånger om dagen ser att där välsigt ofta är fullt eller nära fullt. Dessa är ju dessuom v2 så de lär ju inte vara några höga hastigheter som man laddar med här.
Undrar när de ska öppna fler runt längs e6 i Skåne. Jag som åker förbi Lödde suc ibland flera gånger om dagen ser att där välsigt ofta är fullt eller nära fullt. Dessa är ju dessuom v2 så de lär ju inte vara några höga hastigheter som man laddar med här.
Det ser ut att byggas en med 20 platser på Gullrisvägen, Stora Bernstorp. Det finns inga spår av Tesla-lådor där just nu, men vem annars är det som bygger något som ser ut på det viset med mängder av fundament och kabelrör som sticker upp på en stor tillplattad yta.