Vid vilken programversion kom Disneyappen? Det står talat om den i bekrivningen betr senate programversionen i min MYP
som jag hämtade ut förra måndagen. Vers. 2022.11.101.6 är i bilen nu. Har stått varje natt med wifi anslutet men ingen ny version har dykt upp, kanske är senaste.
Någon som fått Plex att funka fullscreen med denna programvara? Hittat på youtube hur man ska göra men dessa installningar mm finns inte i min bil, verkar vara en äldre programvara som visas.
Har någon här en länk eller anvisning hur man fixar det?
Tack på förhand!
Disney + samt Pex
Moderator: Redaktion
Re: Disney + samt Pex
Disney+ kom väl med senaste uppdateringen för en eller ett par veckor sedan?Grodan skrev:Vid vilken programversion kom Disneyappen? Det står talat om den i bekrivningen betr senate programversionen i min MYP
som jag hämtade ut förra måndagen. Vers. 2022.11.101.6 är i bilen nu. Har stått varje natt med wifi anslutet men ingen ny version har dykt upp, kanske är senaste.
Någon som fått Plex att funka fullscreen med denna programvara? Hittat på youtube hur man ska göra men dessa installningar mm finns inte i min bil, verkar vara en äldre programvara som visas.
Har någon här en länk eller anvisning hur man fixar det?
Tack på förhand!
VW ID.7 GTX Tourer -25
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
Re: Disney + samt Pex
Ok, då får man se hur lång tid det tar innan den kommer, kan ta tid har jag förstått.