Repor insida dörr
Moderator: Redaktion
Repor insida dörr
Nu noterade jag repor i insida båda dörrar som kommer från gummilist när man stänger dörren. Dessa repor finns på min MY22 men såg även identiska repor på brorsans M3-22. Känns inte som otur utan mer att alla My och M3 lider av detta. Jag tänkte montera dit en skyddsfilm så är det skyddat iaf.
Re: Repor insida dörr
Har samma på min M3.
Fick som svar att det är skav m.h.t listerna och smuts... (jag tvättar ändå bilen relativt ofta)
Orkade till slut inte dra det ärendet vidare som garanti utan jag har satt en tunn PPF där. Inte det snyggaste, men det funkar.
Kommer nog direkt sätta PPF på MY när jag får den.
Fick som svar att det är skav m.h.t listerna och smuts... (jag tvättar ändå bilen relativt ofta)
Orkade till slut inte dra det ärendet vidare som garanti utan jag har satt en tunn PPF där. Inte det snyggaste, men det funkar.
Model Y LR AWD Solid Black AP 2022
Re: Repor insida dörr
Tack för svar! Då vet jag.R2D2 skrev:Har samma på min M3.
Otroligt att man accepterar dessa brister och ändå är relativt nöjd med bilen. Hade exempelvis inte accepterat detta på min XC90 -22.