Vilken matta till bagage och frunk ska man köpa, tittat på Teslas egna allväders och textilmatta men det finns ju fler. Vilken rekommenderar ni?
Vilka stänkskydd är bäst?
Jag köpte teslas mjuka matta till frunken. Tänker att allt mjukt ger en mer ljuddämpande effekt.. Kostade bara 160 kr..
Vilken matta till bagage och frunk ska man köpa, tittat på Teslas egna allväders och textilmatta men det finns ju fler. Vilken rekommenderar ni?
Vilka stänkskydd är bäst?
Jag har beställt från SMOG (www.smog.nu) dock inte fått dem än
Jahopp. Sitter i Mölndal och väntar på leverans, då får jag nyheten att plåtarna är borta, det skulle kommit in på morgonen och nu jagar man runt dessa i Göteborg.
Jahopp. Sitter i Mölndal och väntar på leverans, då får jag nyheten att plåtarna är borta, det skulle kommit in på morgonen och nu jagar man runt dessa i Göteborg.
jag kommer ihåg en som satte dig wellpapp 2019 med bokstäver skriven med spritpenna, när han hämtade sin Model 3
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
jag kommer ihåg en som satte dig wellpapp 2019 med bokstäver skriven med spritpenna, när han hämtade sin Model 3
Bud på att göra det om dem inte lokaliserar skyltarna. Var väl någon mer här i forumet som skulle hämta sin i Mölndal idag…
Bud på att göra det om dem inte lokaliserar skyltarna. Var väl någon mer här i forumet som skulle hämta sin i Mölndal idag…
Ja jag skulle hämta min idag! Fick det samtalet också… hon prata om att det nu kanske inte blir leverans förrän på Tisdag!!
Ja jag skulle hämta min idag! Fick det samtalet också… hon prata om att det nu kanske inte blir leverans förrän på Tisdag!!
Herregud, vilken katastrof. Får se vad de säger nu.
Passade det? Har hört att de inte passar så bra på MYP?
De filtren ska inte passa sådär superbra på någon bil. Min pappa köpte ett par som sitter sådär halvbra. Jag själv har bytt tejpen på mina innan jag lackade ur och gjorde ett par egna i Fusion 360.
Model Y LR AWD vit/svart 2024
Model 3 RWD blå/svart 2022
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld
Passade det? Har hört att de inte passar så bra på MYP?
Jag trodde också att passformen var fel först när jag försökte få på dem, men kom fram till att golvmattans kant bara inte hade placerats korrekt (?) under ventilöppningen. Jag lirkade in mattan under ventilens underkant, den klickade nästan till av förtjusning, och sen var det lätt som en plätt att klistra på gallret.
Hade tid på måndag 13/6 egentligen, men frågade om jag kunde hämta idag istället då jag hade de lugnt på jobbet, inga problem bara skyltarna dyker upp. Fick ett mail imorse att plåtarna kommit, och frågan om jag ville hämta idag, och givetvis ville jag det!
Smidig upphämtning och en bil utan anmärkningar, gick fantastiskt hem!
Hade låga förväntningar på upphämtningen efter allt jag läst, men tesla norrköping överraskade mycket positivt!