Brev från Statoil
Moderator: Redaktion
Re: Brev från Statoil
Påpeka det gärna för dem!
Mina inköp på OKQ8 har gått ned radikalt till kanske 30-50 liter förra året (tankat motorcykeln några gånger). Känns lite dumt att köra fossilt på två hjul också. Zero verkar ha för dåligt baksäte än så länge för våra behov dock.
Mina inköp på OKQ8 har gått ned radikalt till kanske 30-50 liter förra året (tankat motorcykeln några gånger). Känns lite dumt att köra fossilt på två hjul också. Zero verkar ha för dåligt baksäte än så länge för våra behov dock.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det fanns en "övrigt" dör man fick fylla i själv.
Fö är jag fortfarande rätt bra fossilkund på sommaren eftersom det ännu inte finns några Teslabåtar
Fö är jag fortfarande rätt bra fossilkund på sommaren eftersom det ännu inte finns några Teslabåtar

Om du är intresserad av en Teslabåt - kolla in denna: http://candelaspeedboat.combullen skrev:Fö är jag fortfarande rätt bra fossilkund på sommaren eftersom det ännu inte finns några Teslabåtar
Men du har rätt, den finns inte ute på marknaden ännu...
- Elektrokungen
- Teslaägare
Shell ringde och ställde liknande frågor om våra firmakort. På mindre än ett år har vi gått från noll till fem laddbara fordon i företaget. Det var rätt kul att förklara för dem hur det ligger till och hjälpa dem att spå oljebolagens framtid

Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Vi skaffade företagskort på OKQ8 för att kunna teckna BackUp-försäkring. Man skulle fylla i hur många liter man tankade. Vi skrev 60l och blev uppringda för att höra om vi hade glömt en eller två nollor 

- S 85D, Titanium, Panorama, NextGen, Interiör, Luftfjädring, Köldpaket (Såld)
- S LR Raven, Deep Blue, Cream interiör
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Jag skrev 0 liter men fick faktiskt inget samtal! Jag ansökte om typ 500 kr kredit (för att kunna använda det som parkeringskort också) men jag tror det var under minimigränsen, för när jag fick pappren hade de höjt denBigDaddyT skrev:Vi skaffade företagskort på OKQ8 för att kunna teckna BackUp-försäkring. Man skulle fylla i hur många liter man tankade. Vi skrev 60l och blev uppringda för att höra om vi hade glömt en eller två nollor

Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Samma hos oss, vi skrev kredit på 100kr men det blev 10 000krdanni skrev:Jag skrev 0 liter men fick faktiskt inget samtal! Jag ansökte om typ 500 kr kredit (för att kunna använda det som parkeringskort också) men jag tror det var under minimigränsen, för när jag fick pappren hade de höjt denBigDaddyT skrev:Vi skaffade företagskort på OKQ8 för att kunna teckna BackUp-försäkring. Man skulle fylla i hur många liter man tankade. Vi skrev 60l och blev uppringda för att höra om vi hade glömt en eller två nollor
- S 85D, Titanium, Panorama, NextGen, Interiör, Luftfjädring, Köldpaket (Såld)
Vi har många år i rad fått julkort från lokala Statoil-macken. Men förra julen var det tyst. 

2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,