Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
+1
Inte riktigt en likvärdig bil dock, jag tror nämligen att kvalitén på skinnet är lite bättre i den engelska bilen
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag tycker att Peder alltid har så tråkig attityd. Alla hans artiklar går ut på att gå motströms. Jag tror att han skriver så för att utmärka sig som journalist, så att han kan få jobb på Expressen. Är det någon här som tror att han skulle kunna skriva en positiv recension av en Carolakonsert?? Det skulle väl ALDRIG kunna passera hans tangenter även om han innerst inne tyckte att den var bra...
Jag tror han bara försöker vara rolig. Allt prat om förbrukning är ju bara rappakalja.
Hans Bentley har ju ungefär samma landsvägsförbrukning som en Leopard II.
Varför skulle Tesla använda den som referens?
Vi är nog inte riktigt hans målgrupp. Ingen här skulle förstå att han skojar. (Skulle någon överhuvudtaget?)
Jag tror han bara försöker vara rolig. Allt prat om förbrukning är ju bara rappakalja.
Vi är nog inte riktigt hans målgrupp. Ingen här skulle förstå att han skojar. (Skulle någon överhuvudtaget?)
Nej, jag har läst och funderat ett tag på vad han egentligen vill säga? Texten handlar inte alls om Tesla. Jag tycker närmast att det är en något pubertal text om att han kör en abnormt törstig bil och tycker att det är coolt.
Äsch, ibland är han rolig, men överlag får jag intrycket att han försöker alldeles, alldeles för hårt. Jag har en kompis som är precis sån där, han vill vara rolig och framförallt vill han vara rolig på ett provocerande sätt, men han saknar helt och hållet finkänsla så istället blir det lite för ofta bara plumpt. Det är svårt att lyckas med sånt där.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nej, jag har läst och funderat ett tag på vad han egentligen vill säga? Texten handlar inte alls om Tesla. Jag tycker närmast att det är en något pubertal text om att han kör en abnormt törstig bil och tycker att det är coolt.