Letar efter en Model X med fri supercharging. Är ganska flexibel gällande allt men batteriet önskar jag vara 90+ kWh.
Tack på förhand!
UPPDATERING: Jag har nu köpt en fin Model X 90D med fri SuC

Moderator: Redaktion
HahahHelectriC skrev:Jag trodde någon försökte vara rolig och referera till många SC=Service Center besök med just Model X
Jag förstår och hoppas på det omöjliga! Tack för din återkoppling hursomhelst. Det uppskattas alltid!Legato skrev:Om man ska vara riktigt petig så finns det knappt några bilar som uppfyller dina krav. X100D är den enda som har mer än 90 kWh och den finns ej med fri SUC, dock en handfull XP100DL.
Däremot finns det ett gäng X90D vilka hade drygt 85 kWh nya. Begagnade troligen allt mellan 75 och 80 kWh.
Kan man tänka sig en bil som inte har fri SUC så finns det ju ett gäng på t.ex. Bytbil.Legato skrev:Om man ska vara riktigt petig så finns det knappt några bilar som uppfyller dina krav. X100D är den enda som har mer än 90 kWh och den finns ej med fri SUC, dock en handfull XP100DL.
Däremot finns det ett gäng X90D vilka hade drygt 85 kWh nya. Begagnade troligen allt mellan 75 och 80 kWh.
Förlåt, menade en X med fri SUC.;) ;) SwedishAdvocate skrev:Om man man tänka sig en bil som inte har fri SUC så finns det ju ett gäng på t.ex. Bytbil.
Vi kommer båda få vänta längefth skrev:Jag har en grym X90 7-sits monopost, men jag kan inte sälja den innan jag fått min nya X regress, så det kan dröja lite.
/fth
*refresh