Denna artikel berättar om hur det sydkoreanska biltillverkarföretaget Hyundai använder barnarbetare i USA för att tillverka deras bilar:
https://www.reuters.com/world/us/exclus ... 022-07-22/
Jag skulle inte våga köpa och köra en bil som var tillverkad av barn. Tänk om den går sönder medans man kör i motorvägsfart. Fullkomligt livsfarligt. Jag kunde inte ens bygga en stabil stol på träslöjden när jag var barn, än mindre en bil. Det tog mig en hel termin att bygga en stol som gick sönder så fort nån satte sig på den, och jag tror inte andra barn är särskilt mycket duktigare.
Hyundai lär ha värre panelgaps då bilarna tillverkas av barn
Moderator: Redaktion
Hyundai lär ha värre panelgaps då bilarna tillverkas av barn
Här är en lista på förkortningar och deras betydelse, som folk i detta Tesla-forum ofta använder: viewtopic.php?f=57&t=6258#p122075
Re: Hyundai lär ha värre panelgaps då bilarna tillverkas av
Hahahaha påminner mig om denna.

https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Är hon singel?taliz skrev:Hahahaha påminner mig om denna.
Här är en lista på förkortningar och deras betydelse, som folk i detta Tesla-forum ofta använder: viewtopic.php?f=57&t=6258#p122075

M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
Ja, efter att detta publicerades är hon det!tommyd skrev:Är hon singel?
Nämen vilket lustigt sammanträffande! Jag är också singel!Jerker skrev:Ja, efter att detta publicerades är hon det!tommyd skrev:Är hon singel?
Hur var det med kunskaperna i engelska? Var står det att barnen har BYGGT bilar? Det är en underleverantör av något som Hyundai köper in som misskött sig grovt.tommyd skrev:Denna artikel berättar om hur det sydkoreanska biltillverkarföretaget Hyundai använder barnarbetare i USA för att tillverka deras bilar:
https://www.reuters.com/world/us/exclus ... 022-07-22/
Jag skulle inte våga köpa och köra en bil som var tillverkad av barn. Tänk om den går sönder medans man kör i motorvägsfart. Fullkomligt livsfarligt. Jag kunde inte ens bygga en stabil stol på träslöjden när jag var barn, än mindre en bil. Det tog mig en hel termin att bygga en stol som gick sönder så fort nån satte sig på den, och jag tror inte andra barn är särskilt mycket duktigare.
IONIQ 5 AWD 77,4kWh MY24
VW e-UP! 36,8kWh MY20
IONIQ 5 RWD 72,6 kWh MY22
BMW i3S 120Ah MY19
VW e-UP! 36,8kWh MY20
BMW i3S 120Ah MY19