Happ, 560k på kontot för en bil jag kört knappt 3000 mil med, och gav 430 för ny.
Nu får hojen rulla ett tag istället.
Grattis, och förstår hojen, för nästa bil blir väl något dyrare.
Oklart. Kan bli att jag köper nån skrothög om det regnar för mkt.
Finns ingen elbil nu som riktigt lockar faktiskt.. som vanligt brukar jag hålla mig på varmare breddgrader på vintern dessutom, så ingen stress.
The 2023 ID.4 electric compact SUV will be offered in at least three different trims, starting with an MSRP of $37,495 for the base model with a 64 kWh battery pack and aluminum-alloy wheels. The ID.4 is produced in Chattanooga, Tennessee, and comes standard with Standard/Pro (62 kWh), S (82 kWh), and S Plus (96 kWh) models that are available with rear-wheel or all-wheel drive.
The 2023 ID.4 electric compact SUV will be offered in at least three different trims, starting with an MSRP of $37,495 for the base model with a 64 kWh battery pack and aluminum-alloy wheels. The ID.4 is produced in Chattanooga, Tennessee, and comes standard with Standard/Pro (62 kWh), S (82 kWh), and S Plus (96 kWh) models that are available with rear-wheel or all-wheel drive.
Att det största fortfarande är 82kwh.
Det kommer ju ett större batteri i MEB via Buzz, men det kräver länge axelavstånd och kommer därmed bara i den långa varianten som lanseras senare.
Befintliga MEB-bilar lär inte få större batteri i nuvarande generation.
Att det största fortfarande är 82kwh.
Det kommer ju ett större batteri i MEB via Buzz, men det kräver länge axelavstånd och kommer därmed bara i den långa varianten som lanseras senare.
Befintliga MEB-bilar lär inte få större batteri i nuvarande generation.
Min ID4 bakhjuldriven byggs v42 om någon vet varför batteri som kommer I den så är jag nyfiken.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Det måste betyda att dom ökat produktionen markant. Dom som gör en ny beställning nu i augusti ska alltså få sina bilar samtidigt som dom som beställde förbeställda bilar i vintras / tidig vår.
Det måste betyda att det snart är slut med överpriser på begagnade. För 4 månader ska väl folk kunna vänta istället för att betala ett överpris på 200 000.
Det måste betyda att dom ökat produktionen markant. Dom som gör en ny beställning nu i augusti ska alltså få sina bilar samtidigt som dom som beställde förbeställda bilar i vintras / tidig vår.
Det måste betyda att det snart är slut med överpriser på begagnade. För 4 månader ska väl folk kunna vänta istället för att betala ett överpris på 200 000.
Tesla China’s Model Y RWD delivery date estimate falls to just 1-4 weeks.