Clever bygger 150 kW - 300 kW laddstationer
Moderator: Redaktion
Re: Clever bygger 150 kW - 300 kW laddstationer
Skickade e-post och blev uppringd inom en timme. Som sagt säger de att de har haft problem med distributionen av kort och uppmanar alla som beställt och inte fått kort att höra av sig, så att de kan spärra och skicka ut nya. Och jag blev hintad att mer är på gång runt Stockholm, även om jag påpekade att just Stockholm är som minst intressant för mig då jag bor här och har laddning ordnad.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- Oppfinnarn
- Teslaägare
Re: Clever bygger 150 kW - 300 kW laddstationer
Jag beställde ett förladdat kort och fick det på mindre än en vecka, och det funkade utmärkt när jag provade. Enda nackdelen är att jag tycker priset är på tok för högt, högre än nivån för dieselkostnaden/mil till vår miljö-diesel Peugeot; så jag ser kortet mer som "in case of emergency".....bylund skrev:Skickade e-post och blev uppringd inom en timme. Som sagt säger de att de har haft problem med distributionen av kort och uppmanar alla som beställt och inte fått kort att höra av sig, så att de kan spärra och skicka ut nya. Och jag blev hintad att mer är på gång runt Stockholm, även om jag påpekade att just Stockholm är som minst intressant för mig då jag bor här och har laddning ordnad.
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22
....