Byta X Plaid mot S Plaid

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
MC Red
Teslaägare

Byta X Plaid mot S Plaid

Inlägg av MC Red »

Jag ser fram emot Plaid. Jag bokade min X under 2021 av skälet bästa familjebilen med plats för mina föräldrar som gärna ville följa med till fjällen och Liseberg. Men under den långa väntetiden så har jag hunnit skilja mig, barn endast varannan vecka och dessutom är båda mina föräldrar uträknade pga sjukdom. Helt plötsligt känns X som overkill och S mer rätt för min situation. Kanske någon har haft bättre lycka under väntetiden och därmed tänker att X passar bättre. Kanske kan vi isf byta? Jag har ett bra pris på min beställning.

X Plaid
Midnight Silver
Svart interiör 6-sits
Vinterhjul
Utökad autopilot
Model S Plaid
Model Y LR
Model S 75D
Användarvisningsbild
Rimlig
Teslaägare

Re: Byta X Plaid mot S Plaid

Inlägg av Rimlig »

MC Red skrev:
Jag ser fram emot Plaid. Jag bokade min X under 2021 av skälet bästa familjebilen med plats för mina föräldrar som gärna ville följa med till fjällen och Liseberg. Men under den långa väntetiden så har jag hunnit skilja mig, barn endast varannan vecka och dessutom är båda mina föräldrar uträknade pga sjukdom. Helt plötsligt känns X som overkill och S mer rätt för min situation. Kanske någon har haft bättre lycka under väntetiden och därmed tänker att X passar bättre. Kanske kan vi isf byta? Jag har ett bra pris på min beställning.

X Plaid
Midnight Silver
Svart interiör 6-sits
Vinterhjul
Utökad autopilot
Maila en Teslasäljare och fråga om du får byta. Jag fick byta ut min order på en S LR till en S Plaid med bibehållen rabattnivå. Gick även fint att byta färg etc.
Model S 85D -15
Model 3 Performance -21
Model S Ludicrous Performance -20
Model S Plaid, röd
Användarvisningsbild
MC Red
Teslaägare

Inlägg av MC Red »

Rimlig skrev:
MC Red skrev:

X Plaid
Midnight Silver
Svart interiör 6-sits
Vinterhjul
Utökad autopilot
Maila en Teslasäljare och fråga om du får byta. Jag fick byta ut min order på en S LR till en S Plaid med bibehållen rabattnivå. Gick även fint att byta färg etc.
Tack för tipset! Jag trodde inte det var möjligt.
Model S Plaid
Model Y LR
Model S 75D
Användarvisningsbild
Frippanecci
Teslaägare
Referralkod: ts.la/http://---">http://---

Inlägg av Frippanecci »

Jag har en S på beställning med lägsta priset, och kan tänka mig en X om det också är lägsta priset.

PMa så tar vi detaljerna.
Porsche Panamera Turbo
Bmw i4 m50 LCI

MS 85 - såld
MX 90D - såld
MS 100D - såld
M3 Performance - såld
MX P90DL - såld
MX LR - såld
M3 Performance - såld
MX 75D - såld
MX Performance (Raven) - såld