Dyraste laddningen
Moderator: Redaktion
Dyraste laddningen
Tänkte det kunde vara kul att höra hur rädda alla är för elpriserna. Fabege som äger garaget på jobbet höjde laddpriset där nu i veckan till 5,47 kr/kWh för långsamladdarna. Kändes som att jag för tillfället slutar ladda där 

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Re: Dyraste laddningen
Mer Flexible
AC: 6,00 SEK/kWh
DC: 7,50 SEK/kWh
UFC (>150 kW): 8,50 SEK/kWh
Valfri MER station utan Abonnemang
AC: 6,00 SEK/kWh
DC: 7,50 SEK/kWh
UFC (>150 kW): 8,50 SEK/kWh
Valfri MER station utan Abonnemang
Fokus RemuzRemuz skrev:Tesla 9.90 på SuC

But still….9.90

Pendlar ju lite, men Norrköping hade 9kr för tesla och 10kr för icketesla just nu
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- Off Grid Byggaren
År 2019 när jag passerade Sundsvall var den ända fungerande icke Tesla snabbladdaren placerad hos Audihandlaren.
Och det krävdes en Pluggsurfing app för att kunna ladda hos dem, även om det var BEE som administrerade laddarna.
11:- per kWh var lite häftigt tyckde jag den gången. Fast i Gävle fanns det då 50 kW gratisladdare vid samma tidpunkt.
Och det krävdes en Pluggsurfing app för att kunna ladda hos dem, även om det var BEE som administrerade laddarna.
11:- per kWh var lite häftigt tyckde jag den gången. Fast i Gävle fanns det då 50 kW gratisladdare vid samma tidpunkt.
Audi e-tron 55 Quattro 95 kWh MY19
VW iD4 RWD 80 kWh MY 22
Transportel 950 Flakmoppe 2 kWh MY 04
VW iD4 RWD 80 kWh MY 22
Transportel 950 Flakmoppe 2 kWh MY 04
Läste några andra trådar om negativt elpris nu när det blåser.. Tesla kanske borde byta till timdebitering och batterier.Remuz skrev:Pendlar ju lite, men Norrköping hade 9kr för tesla och 10kr för icketesla just nu