Specade upp en likvärdig EX90 som den Polestar 3 jag reserverat (svart, drag) för 997K och behövde då välja till performance på EX90 för att få samma prestanda (dock ger den 2-3mil sämre räckvidd än PS3), tonade rutor och uppgraderad stereo. Landade på 1250K! Visst är det 7 sits och lite större bagage, men skillnaden är ju oförklarlig…
Intressant (spår av ironi kan förekomma) att använda allsäsongsdäck. Säkert och tufft. Troligen bäst. Eller så inte.
Dom rekommenderas inte i vinterväglag
Allsäsongsdäck förutom vinter. Blir lite som typ "Ingen regel utan undantag".
Man kan köra hela året om man bor på en plats där det bara är höst.
Blir det vinterväglag rekommenderaras vinterdäck.
Så vad är skillnaden mot att använda sommardäck?
De kan också köras hela året om man bor på en plats där det bara är höst, även om benämningen kan uppfattas annorlunda.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Man kan köra hela året om man bor på en plats där det bara är höst.
Blir det vinterväglag rekommenderaras vinterdäck.
Så vad är skillnaden mot att använda sommardäck?
De kan också köras hela året om man bor på en plats där det bara är höst, även om benämningen kan uppfattas annorlunda.
Dom är bättre än ett sommardäck på hösten och bättre än ett vinterdäck på våren.
Många överraskas av dessa två årstider.
Visade är ett starkt ord, dom visade EX90 och sen la dom in ett easter egg för nästa års lansering som mångra tror är en mindre suv, vilket inte direkt känns som en högoddsare. Volvo har ju sagt att dom ska visa en bil om året fram till 2025 så det är dags nästa år igen.
Specade upp en likvärdig EX90 som den Polestar 3 jag reserverat (svart, drag) för 997K och behövde då välja till performance på EX90 för att få samma prestanda (dock ger den 2-3mil sämre räckvidd än PS3), tonade rutor och uppgraderad stereo. Landade på 1250K! Visst är det 7 sits och lite större bagage, men skillnaden är ju oförklarlig…
Märkligt; jag trodde att Polestar just skulle bli ett märke som var mer exklusivt och mer premium än Volvo? Har de tänkt om kring den strategin?
Märkligt; jag trodde att Polestar just skulle bli ett märke som var mer exklusivt och mer premium än Volvo? Har de tänkt om kring den strategin?
Polestar skall väl vara det sportigare alternativet?
XC40 är f.ö. dyrare än Polestar 2.
Alltså, det är ju en grej att alla på Hisingen snackar Hinglish. Tror inte det var menat att håna, snarare skrocka lite åt så som man gör där. Men jag kan ha fel
Model Y LR AWD vit/svart 2024
Model 3 RWD blå/svart 2022
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld
Alltså, det är ju en grej att alla på Hisingen snackar Hinglish. Tror inte det var menat att håna, snarare skrocka lite åt så som man gör där. Men jag kan ha fel
Jag tycker faktiskt det är berättigad kritik. Ska man ha en stor scenpresentation med en världspremiär av en produkt som är kritisk för hela Volvo Cars framtid så tycker jag man borde klara av att få fram någon som pratar bra engelska.
Jag tycker faktiskt det är berättigad kritik. Ska man ha en stor scenpresentation med en världspremiär av en produkt som är kritisk för hela Volvo Cars framtid så tycker jag man borde klara av att få fram någon som pratar bra engelska.
Kanske vi svenskar stör oss med än andra.. Lite dialekt tycka kanske många andra är lite exotiskt för de handlar ju mest om dialekt, inte att de är felaktig engelska.
Jag tror det var medvetet. Det ska liksom förankra att det är ett svensk bolag (orka diskutera Kina nu). Sen även några andra för att få in diversity i det också. Ingenting är ogenomtänkt här.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag tror det var medvetet. Det ska liksom förankra att det är ett svensk bolag (orka diskutera Kina nu). Sen även några andra för att få in diversity i det också. Ingenting är ogenomtänkt här.