Future techno?
Kul att kunna se vad andra lyssnar på i Spotify
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Backkameran ja, har inte haft något fel på den men igår var kameran på när jag körde i stan och jag fick upp en symbol som jag inte vet vad den betyder.
Någon som vet?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag igen, kameran var "död" en morgon för några månader sedan tillsammans med andra konstigheter och allt försvann efter en reboot så den kan säkert hjälpa.
Backkameran ja, har inte haft något fel på den men igår var kameran på när jag körde i stan och jag fick upp en symbol som jag inte vet vad den betyder.
Någon som vet?
Den slår av/på park assist när du kör framåt med kameran på (under 8 km/h).
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Någon som vet?
Tack! Jag har undrat om den såg gropar som inte jag kunde se.
(... blommor i sitt hår ... eller skrattgropar? )
Någon som vet?
Eller bakåt, för den delen. Om du har backkameran igång i gränssnittet när du lägger i backen aktiveras inte den vanliga vyn med kamera + sensorer automatiskt, utan då måste du också trycka på den ikonen för att komma in dit.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com