Hej!
Jag skulle behöva vara i Helsingborg på måndag 11-13 (begravning). Det vore intressant att se hur det fungerar att köra "riktigt långt" och lita på SC-nätet. Efter 36oo mil i en Leaf är Öregrund/Nyköping min maximala comfort zone.
Någon som vill hjälpa till att göra en körplanering?
Hur långt tid skall man praktiskt räkna med om man är två pigga förare?
Hälsningar
Lars E Magnusson som kört ca 15' kmil elbil senaste 8 åren
lem@telia.com
070 381 56 00
Demonstrera långkörning Sthlm - Helsingborg
Moderator: Redaktion
Demonstrera långkörning Sthlm - Helsingborg
Senast redigerad av lem, redigerad totalt 3 gång.
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Re: Demonstrera långkörning alt låna ut bil Sthlm - Helsingb
Hmmm, här kommer man på sej själv! Sitta o räkna på, måste vara på jobb ca 13 imorgon söndag, o sen vara på jobb runt 8 på måndag.
Retur till tokholm efter 12 nångång, absolut utresa senast 16, Åter i La senast tisdag vid 10.
Tur frun somnat o ingen ser detta
/Sony Z3 Dual
Retur till tokholm efter 12 nångång, absolut utresa senast 16, Åter i La senast tisdag vid 10.
Tur frun somnat o ingen ser detta

/Sony Z3 Dual
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
- lator
- Teslaägare
Re: Demonstrera långkörning alt låna ut bil Sthlm - Helsingb
Tesla har denna påverkan på människor...drakbane skrev:Hmmm, här kommer man på sej själv! Sitta o räkna på, måste vara på jobb ca 13 imorgon söndag, o sen vara på jobb runt 8 på måndag.
Tur frun somnat o ingen ser detta![]()
/Sony Z3 Dual

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.