Vårtecken!
Moderator: Redaktion
- Segelflygaren
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jesper1523
Re: Vårtecken!
Man kan ana att det är tidig vår med den vinkeln på solen.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- Segelflygaren
- Teslaägare
Jo, det är förstås sant. Tyvärr är jag ingen riktig segelflygare längre. Efter 5 SM guld och ett VM brons, så var det ointressant att fortsätta att flyga på lägre nivå när familj och jobb började ta för mycket tid för att fortsätta med elitsatsningen. Det närmaste jag kommer finalglidningar idag är att försöka komma till nästa supercharger med noll procent kvar.Nusse skrev:Jag är besviken. Det enda vårtecknet för en riktig segelflygare är Cumulus.
Därför Tesla Model S!Segelflygaren skrev:Jo, det är förstås sant. Tyvärr är jag ingen riktig segelflygare längre. Efter 5 SM guld och ett VM brons, så var det ointressant att fortsätta att flyga på lägre nivå när familj och jobb började ta för mycket tid för att fortsätta med elitsatsningen. Det närmaste jag kommer finalglidningar idag är att försöka komma till nästa supercharger med noll procent kvar.Nusse skrev:Jag är besviken. Det enda vårtecknet för en riktig segelflygare är Cumulus.

- Segelflygaren
- Teslaägare
Yes!Lessmog skrev:Därför Tesla Model S!Segelflygaren skrev:Jo, det är förstås sant. Tyvärr är jag ingen riktig segelflygare längre. Efter 5 SM guld och ett VM brons, så var det ointressant att fortsätta att flyga på lägre nivå när familj och jobb började ta för mycket tid för att fortsätta med elitsatsningen. Det närmaste jag kommer finalglidningar idag är att försöka komma till nästa supercharger med noll procent kvar.Nusse skrev:Jag är besviken. Det enda vårtecknet för en riktig segelflygare är Cumulus.
Säg som det är. Svåger Elon kör rymdraketer... Coolare... Du lade av... 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
- Oppfinnarn
- Teslaägare
Respect!Segelflygaren skrev:Jo, det är förstås sant. Tyvärr är jag ingen riktig segelflygare längre. Efter 5 SM guld och ett VM brons, så var det ointressant att fortsätta att flyga på lägre nivå när familj och jobb började ta för mycket tid för att fortsätta med elitsatsningen.Nusse skrev:Jag är besviken. Det enda vårtecknet för en riktig segelflygare är Cumulus.

Segelflygaren skrev:Det närmaste jag kommer finalglidningar idag är att försöka komma till nästa supercharger med noll procent kvar.

#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22
....

- Kraftverksdoktorn
- Teslaägare
Skylten "Driver assistance features not available" är borta första gången sen i november. Om detta håller i sig 10 dagar så är det vår...
MS85D 2015
... men nästa bil ska ha drag och 220VAC uttag. Sono Sion beställd.
... men nästa bil ska ha drag och 220VAC uttag. Sono Sion beställd.