Bästa vägen Stockholm->Göteborg och tillbaka
Moderator: Redaktion
Re: Bästa vägen Stockholm->Göterborg och tillbaka
är wendys lika illa som wendys i usa, home of the cooked burger,
ms 76132 "Eleamore"
köpte en tunnbrörulle för 85kr, fick 2 brända korvar som var kalla innuti, dränkt i räksallad (ironiskt nog så bad jag vid beställning om att dom skulle skippa räksalladen), vattnigt potatismos... äh usch! polarn fick en mosig och överkryddad thailändsk rätt som var helt sönderkokt.. 90kr.. äh 10ggr hellre ciabattas på okq8 än wendys i sillekorg12man skrev:är wendys lika illa som wendys i usa, home of the cooked burger,
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
guide tesla till matställen känns mer o mer som en bra ide, guide michelin känns lite oldschool
ms 76132 "Eleamore"
- Elektrokungen
- Teslaägare
Restaurangen i Sillekrog heter väl ändå Daisys,12man skrev:är wendys lika illa som wendys i usa, home of the cooked burger,
http://daisys.se/vara-restauranger/daisys-sillekrog/
Jag har varit där tre gånger. Kvalitén har varit usel, och liksom flera andra säger så är OKQ8-macken ett bättre val om ni inte har med er egen godare matsäck

Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Re: Bästa vägen Stockholm->Göteborg och tillbaka
Det var de den hette.. sorry! Daisys sugerr!!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
- Gustafsson
- Teslaägare
Clever har två typ 2 laddare i göteborg och ganska många utmed e4 enligt deras hemsida. chademo också förstås.
/70D
/70D
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Det kanske är dags att köpa en Chademoadapter. Lite surt bara att de precis höjt priserna. 

TMS LR UltraRed, FSD
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Åker du R40 så har du en gratis Chademostation vid OKQ8 Landvetter. Laddar 180 km/h ungefär.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Finns det verkligen ingen bra plats du kan ladda på i Göteborg medan du gör något helt annat än att vänta på laddning?
Det bästa hade ju varit om jag kunde ladda mesans vi gör något annat. Vi ska ändå vara där under söndagen. Det finns ju en del laddare, men de är ganska få inne i stan och tydligen ofta trasiga, så jag vet inte om jag vågar chansa på det.
Vi ska även eventuellt ta en sväng i Europa till våren, så en Chademo kanske kommer till användning då med.
/Jonas
Vi ska även eventuellt ta en sväng i Europa till våren, så en Chademo kanske kommer till användning då med.
/Jonas
TMS LR UltraRed, FSD
- Gustafsson
- Teslaägare
Mycket användbar ! Teslaklubben i Norge har placerat ut ett antal man kan låna vb.JonasH skrev:Det bästa hade ju varit om jag kunde ladda mesans vi gör något annat. Vi ska ändå vara där under söndagen. Det finns ju en del laddare, men de är ganska få inne i stan och tydligen ofta trasiga, så jag vet inte om jag vågar chansa på det.
/Jonas
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Åker nog förbi SC i Upplands Väsby på onsdag och köper en Chademoadapter. Ska bara förbi Carglass först och reparera vindrutan...
TMS LR UltraRed, FSD