Jaha, har ngn av er som ringt fått reda på ngt när det gäller upphämtning Trosta?
Inget konkret, men när jag pratade med Adam i Uppsala idag så var beskedet att dom hoppas få ut våra bilar omkring den 20:e... Men att det är mycket bilar som ska ut nu , bla bla bla...
Han tyckte att jag borde få ett sms för att välja tid under denna vecka i alla fall.
"Men vi hoppas att ni alla får era Plaid innan jul"
Jaha, har ngn av er som ringt fått reda på ngt när det gäller upphämtning Trosta?
Inget konkret, men när jag pratade med Adam i Uppsala idag så var beskedet att dom hoppas få ut våra bilar omkring den 20:e... Men att det är mycket bilar som ska ut nu , bla bla bla...
Han tyckte att jag borde få ett sms för att välja tid under denna vecka i alla fall.
Tack för infon!
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Bara två torsdagar kvar...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Undra hur länge man kan skjuta på sin leverans innan man måste avboka?
Den kommande radarn stör mig, är det en retrofit sak eller väldigt dyrt tillbehör så tar jag ut den jag beställt. Men blir detta sista bilen med gammal teknik så vill jag inte ta ut den.
Den kommande radarn stör mig, är det en retrofit sak eller väldigt dyrt tillbehör så tar jag ut den jag beställt. Men blir detta sista bilen med gammal teknik så vill jag inte ta ut den.
Inte alls är vad de sa till mig. Tar man inte leverans i år så får man de nya priserna var budskapet när jag frågade.
Har du köpt till gamla priset verkar det vara svårt att skjuta på leverans, kanske går lättare om man köpt till nuvarande pris.
Va vid trosta i morse och nu. Fortfarande tomt....
Va också förbi där, var tomt. Ingen som vet vilket fraktbolag dom kör med så kan jag slå dom en signal?
Bara det inte blir som när vi skickade ett paket till Småland och kunde se via trackingnr. att paketet var i Marocko efter ett par dagar
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Va vid trosta i morse och nu. Fortfarande tomt....
Va också förbi där, var tomt. Ingen som vet vilket fraktbolag dom kör med så kan jag slå dom en signal?
Bara det inte blir som när vi skickade ett paket till Småland och kunde se via trackingnr. att paketet var i Marocko efter ett par dagar
Önskar det funkade som när man flyger. Vi är i Spanien nu. Fick väskorna ett dygn sent så då hade man plötsligt 12.000:- att sätta sprätt på Önskar samma gällde för varje dags väntan på Teslan
Bussigt att du delar. Detta får det ju att låta som att bilarna står kvar nere i Zeebrugge? Känns ju inte jättetroligt? Eller så har inte alla bilar fått plats på transport än?
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Bussigt att du delar. Detta får det ju att låta som att bilarna står kvar nere i Zeebrugge? Känns ju inte jättetroligt? Eller så har inte alla bilar fått plats på transport än?
Jag tror att dom som vanligt enbart vet så mycket de behöver veta och inget mer. Men som sagt att bilarna bör börja levereras innan jul.
Nu fick jag slutfakturan och på den står det upphämtningsdatum 18e Dec
Upphämtningsdatumet på slutfakturan betyder ingenting skulle jag tro. På min står det 16e, men det lär ju inte stämma . Och 18e är en söndag dessutom.- Vad vi väntar på är sms:et där man väljer en tid. några har fått det redan vad det verkar. Kul for dom då
/Dagfinn Model S 100D 2018 Model X Plaid 2023
Model Y LR AWD 2024