Hej!
Jag är mycket nöjd med min LR mod 3 utom med en sak, sätet, tycker det är lite smalt och kort. Tässla har en Sätesförlängning som man trär över originalet med en kudde framtill. Någon som testat? Håller den vad de lovar?
Bekvämare säte modell 3
Moderator: Redaktion
- Elellerhur
- Teslaägare
Re: Bekvämare säte modell 3
Har precis beställt en efter att ha läst ditt inlägg. Har ingen aning om den kommer förbättra men vill prova. Finns dock inte på lager så vet inte när den kommer.
Hör gärna av dig när du fått den!
Nu har jag skaffat själv. Bökigt att montera med snoddarna under sätet. Men visst är det skönare med längre stöd under låren.
Nu har jag skaffat själv. Bökigt att montera med snoddarna under sätet. Men visst är det skönare med längre stöd under låren.
Senast redigerad av calgu, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är rätt stor, men gillar sätena förutom att man (eller kanske mest jag) svettas rätt mycket i dom.
Hade gärna haft ventilering i stolarna.
Du är inte ensam, jag köper ingen bil om man inte kan få den med tygklädsel, har aldrig prövat ventilerade så det kan jag inte uttala mig om.sparx skrev:Jag är rätt stor, men gillar sätena förutom att man (eller kanske mest jag) svettas rätt mycket i dom.
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Ventilerade stolar is da shit för oss som är varma av oss. Så sjukt nice.Dafro skrev:Du är inte ensam, jag köper ingen bil om man inte kan få den med tygklädsel, har aldrig prövat ventilerade så det kan jag inte uttala mig om.sparx skrev:Jag är rätt stor, men gillar sätena förutom att man (eller kanske mest jag) svettas rätt mycket i dom.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Har du fått dina säten än? Är de nåt att ha?Elellerhur skrev:Har precis beställt en efter att ha läst ditt inlägg. Har ingen aning om den kommer förbättra men vill prova. Finns dock inte på lager så vet inte när den kommer.
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Låtsaslädret är det sämsta med bilarna tycker jag. Hade hellre haft tygklädsel.
Model Y LR AWD 2022
Jag funderar på om detta kan vara ett svalt alternativ:
https://www.amazon.se/andningsbart-s%C3 ... r=8-1&th=1
Ingen som har testat?
https://www.amazon.se/andningsbart-s%C3 ... r=8-1&th=1
Ingen som har testat?