Hemfärd Sundsvall - Stockholm imorgon.
Sedan Stockholm - Kinna den 30:e och åter den 1/1.
Moderator: Redaktion
Hemfärd Sundsvall - Stockholm imorgon.
Åååååå du kunde inte säga åt gubben i bilen (för det är ju oftast gubbar som gör så).
Hade jag absolut gjort, problemet var att ingen befann sig i eller vid bilen under tiden vi laddade.
Ja ett problem där är ju att man ofta får klen effekt (oavsett delning faktiskt) plus klen
Jag fick faktiskt helt ok effekt i Gävle igår med tanke på beläggning, c:a 65kW från start med delad stolpe, maxade på drygt 100kW när min ”stolpkompis” började få fullt.Bjelke skrev: ↑06 jan 2023 11:00Ja ett problem där är ju att man ofta får klen effekt (oavsett delning faktiskt) plus klen
maxeffekt såklart. Den verkar behöva någon slags service eller så är det hela matningen som spökar
men det tror jag inte inte eftersom man kan få usel effekt även om man är helt själv där…
Jo visst kan man få bra kräm där ibland, jag har fått typ maxeffekt av vad min kan ta emot, 146kW,fth skrev: ↑06 jan 2023 12:43Jag fick faktiskt helt ok effekt i Gävle igår med tanke på beläggning, c:a 65kW från start med delad stolpe, maxade på drygt 100kW när min ”stolpkompis” började få fullt.Bjelke skrev: ↑06 jan 2023 11:00Ja ett problem där är ju att man ofta får klen effekt (oavsett delning faktiskt) plus klen
maxeffekt såklart. Den verkar behöva någon slags service eller så är det hela matningen som spökar
men det tror jag inte inte eftersom man kan få usel effekt även om man är helt själv där…
Jag stannade faktiskt en stund i Bredden på hemväg också eftersom det (kors i taket) var några platser lediga, bra drag, >120kW där laddkurvan tillät, och 3-4 platser lediga hela tiden, plötsligt händer det!
/fth