Hej,
Från ingenstans efter att jag parkerat bilen och allt fungerar som det skall så är nu bägge skärmarna på min model s helt svarta. Jag har försökt med omstart via bromspedalen och båda skrollers utan att de vaknar till liv, jag kan starta och köra bilen via appen men bägge skärmarna är bäcksvarta, någon som haft liknande problem? Hittar absolut ingenting på nätet om just båda skärmarna som lägger av?
Svarta blanka skärmar
Moderator: Redaktion
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Re: Svarta blanka skärmar
Säkring?Gimbo skrev:Hej,
Från ingenstans efter att jag parkerat bilen och allt fungerar som det skall så är nu bägge skärmarna på min model s helt svarta. Jag har försökt med omstart via bromspedalen och båda skrollers utan att de vaknar till liv, jag kan starta och köra bilen via appen men bägge skärmarna är bäcksvarta, någon som haft liknande problem? Hittar absolut ingenting på nätet om just båda skärmarna som lägger av?
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Hur svart är en bäck? Kålsvart kanske?Gimbo skrev: ↑01 jan 2023 03:14Hej,

Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Vart sitter säkringen? Googlade lite och verkar vara under framhuven men hur vet man det är en säkring som är paj?
Det är en model s 2018 jag har
Det är en model s 2018 jag har
Fast säkringar brukar gå av en anledning men alltid bra att kontrollera.
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Ingen annan som upplevt detta problem? Hur löste ni det? Pallar inte med sc känns som att de inte är blyga med faktureringen