Oj, oj, oj, tänk om någon av kommentarsexperter från biltidningarna fick höra detta. Byta till något som borde vara olagligt och är värdelöst
Menar du att ta bort båda spakarna också, kan ju bli svårt att få i drive i så fall eftersom jag antar att rätt mjukvara inte går att få till bilen?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Ok, ska kolla med Tesla. Ja vore sjysst att ta bort sparkarna också, det kan nog bara tesla. Återkommer när jag fått svar.
Tesla S75D 2016
Tesla S75D 2018
Sedan kan du garanterat sälja dina begagnade spakar och ratt dyrt till en desperat Plaid-ägare.
Jag bjuda på blinkersspaken
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Lotus Eltre har ju en grym ratt med underbar finish , om man gillar lite mer klassisk bil, denna och en model S Plaid på uppfarten tycker jag är bästa elbilarna nu om man inte tänker på ekonomi…
Citroen har en av bilvärldens fränaste rattar tycker jag.
Det måste tagit en stund att ta fram den designen
Det där är innovativt. Dock behöver man skydda kanterna på rattnavet så man inte oavsiktligt trycker på knappar när man vrider på ratten med handskar på sig.
Jag tycker rattkontroller är bästa placeringen. Varför skulle man inte kunna klara sig med rattkontroller, spakar bakom ratten och skärm framför föraren?
Alla bilens funktioner skulle kunna styras på det sättet utan att behöva sträcka iväg ett pekfinger på en skärm.