Jag har sett många av hans inlägg vilket motiverade mitt svarflipmac skrev: ↑02 feb 2023 09:55Jag kan intyga att Spacecoin är lite mer än random dude på forumet när det gäller dessa frågor. Att du inte stött på hens inlägg i dessa frågor under dina 3 månader på forumet är kanske det mest förvånande. Men det lär du märka efter hand Är dina nylevererade MYP med FSD din första erfarenhet av systemet förutom det du sett på nyss nämnda YT-kanaler?Domenix skrev: ↑01 feb 2023 14:10Fast rena bevis när man ser en oklippt video med rutter som tittarna valt ut som Dirty Tesla gör så ser man ju svart på vitt hur bra systemet funkar i det nuvarande stadiet. Säger som sagt inte att det är verklig full self driving eller något men jag litar nog på ren fakta hellre än vad någon random dude på ett forum skriverspacecoin skrev: ↑01 feb 2023 14:02Ärligt talat tror jag inte det finns någon på det här forumet som har bättre koll på autonoma fordon och FSD-betan än jag. Du kan väl läsa lite i FSD tråden eller i min gamla nyhetstråd "autonoma fordon"? Jag tänker att du ska ta det lite lugnt med rena propagandakanaler som WholeMarsCatalog. DirtyTesla är ok.
Vad är du tycker jag har "helt fel" om?
fsd beta är långt ifrån perfekt, men det man kan se direkt med ögat och skapa sig en uppfattning om är ren fakta jämfört med om man lysstnar på någon som bara säger saker på forum (inte bara på de kanaler jag nämnde, det är ju bara exempel bland 100 tals fler som postar både drives med strul men även många drives där dem in te behöver ingripa alls)