Fick sms på en beställning som vart pausad sen i somras och var tvungen att välja datum inom 6 timmar.
Tesla lät mig inte pausa igen, trodde det gick. Men vad händer om jag ”säger nej” men inte ”pausar”, får jag bara en matchning senare då? Nu har jag ju upphämtningsdatum och tid bekräftad.
Vill även byta från 20” till 19”, alt. från LR till RWD…
Men, har fått en 14-15k ”rabatt” av någon konstig anledning (jämfört med byggpriset på sidan nu, och nej det är inte leveransgiften jag missat), tror ni den kommer försvinna om jag byter till 19” eller till RWD?
Jag antar att vad jag än gör behåller jag beställningsdatumet, är viktigt pga bonusen.
Ändra konfig efter valt upphämtningsdatum, vad gäller?
Moderator: Redaktion
-
Re: Ändra konfig efter valt upphämtningsdatum, vad gäller?
Kan det vara så att din är utan dragkrok och att det äe det som gör priskillnaden mot de konfigurationer som säljs nu pch där drsgkrok ingår?VilkenElbilBlirDet skrev: ↑11 feb 2023 22:22Fick sms på en beställning som vart pausad sen i somras och var tvungen att välja datum inom 6 timmar.
Tesla lät mig inte pausa igen, trodde det gick. Men vad händer om jag ”säger nej” men inte ”pausar”, får jag bara en matchning senare då? Nu har jag ju upphämtningsdatum och tid bekräftad.
Vill även byta från 20” till 19”, alt. från LR till RWD…
Men, har fått en 14-15k ”rabatt” av någon konstig anledning (jämfört med byggpriset på sidan nu, och nej det är inte leveransgiften jag missat), tror ni den kommer försvinna om jag byter till 19” eller till RWD?
Jag antar att vad jag än gör behåller jag beställningsdatumet, är viktigt pga bonusen.
VW ID.7 GTX Tourer -25
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)
Polestar 2 Launch Edition med acc boost -21 (såld)
Model Y LR -22 (hos ex-frun)