Teslan klarar av att parkera...och i mina ögon på luckor som faktiskt är "imponerande små" (jämfört med t.ex. Pappas Range Rover och andra bilar jag sett med denna funktion)
Men den klarar inte av att köra ut igen själv? Eller har jag missat nått?
/Jocce
Auto...unpark?
Moderator: Redaktion
Auto...unpark?
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Re: Auto...unpark?
Nej, men ut kommer man ju alltidJocce skrev:Teslan klarar av att parkera...och i mina ögon på luckor som faktiskt är "imponerande små" (jämfört med t.ex. Pappas Range Rover och andra bilar jag sett med denna funktion)

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Fick parkering, då kommer du in i bilen lätt.
Står du i en lucka så kör du summon!
Står du i en lucka så kör du summon!

bylund skrev:Nej, men ut kommer man ju alltidJocce skrev:Teslan klarar av att parkera...och i mina ögon på luckor som faktiskt är "imponerande små" (jämfört med t.ex. Pappas Range Rover och andra bilar jag sett med denna funktion)
In kommer jag också utan tvekan själv..MEN eftersom bilen kan parkera själv så borde den kunna ta sig ut också tycker man!
Har för mig att jag sett detta hos andra bilar...
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Ja det stämmer. T ex VWs autopark tar sig även ut ur en parkeringsficka. Praktiskt när man blivit inparkerad. Den behöver bara 2 dm fram och bak för att kunna ta sig ut. Har använt det flera gånger.Jocce skrev:bylund skrev:Nej, men ut kommer man ju alltidJocce skrev:Teslan klarar av att parkera...och i mina ögon på luckor som faktiskt är "imponerande små" (jämfört med t.ex. Pappas Range Rover och andra bilar jag sett med denna funktion)
In kommer jag också utan tvekan själv..MEN eftersom bilen kan parkera själv så borde den kunna ta sig ut också tycker man!
Har för mig att jag sett detta hos andra bilar...
/Jocce
Borde komma i nästa uppdatering på Teslan kan man tycka.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015