Kan inte lägga in min Tesla till Tesla appen
Moderator: Redaktion
- LilyTesla3
- Teslaägare
Kan inte lägga in min Tesla till Tesla appen
Kan någon hjälpa mig? Köpte Tesla nu i vecka, 1 år gammal men när jag skulle lägga in min bil till appen kommer jag inte längre som att byta namn på bilen. Då kommer bara meddelande att min tesla inte är kopplat till Wi-Fi eller LTE men den är kopplat. Har gjort uppdatering på bilen, reboot bilen också, loggat ut från appen men ingenting hjälper. Någon som hade samma problem ?
- Trean
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/tony98579
Re: Kan inte lägga in min Tesla till Tesla appen
Om du inte har Premium Connectivity måste du nog se till att bilen inte sover när du vill koppla dig mot den. Slå på Sentry Mode i bilen så säkerställer du att den inte går ned i sovläge.
Re: Kan inte lägga in min Tesla till Tesla appen
Problemet är mycket svårt. Tesla-experter kommer att ge dig ett fast svar. cuphead gameLilyTesla3 skrev: ↑19 mar 2023 11:26Kan någon hjälpa mig? Köpte Tesla nu i vecka, 1 år gammal men när jag skulle lägga in min bil till appen kommer jag inte längre som att byta namn på bilen. Då kommer bara meddelande att min tesla inte är kopplat till Wi-Fi eller LTE men den är kopplat. Har gjort uppdatering på bilen, reboot bilen också, loggat ut från appen men ingenting hjälper. Någon som hade samma problem ?