Om jag manuellt väljer hennes telefon fungerar det men man vet ju inte i förväg vems telefon som kommer få samtal när man kör...

Moderator: Redaktion
Arctic Drifter skrev: ↑22 mar 2023 07:09Tack, jag har tänkt starta en tråd om detta i evigheter men inte fått tummen ur.Earplugged skrev: ↑22 mar 2023 07:00Lyckas bara ta emot samtal till en telefon i bilen trots att vi lagt in båda telefonerna, vad gör jag för fel? Om det ringer på sambons telefon så syns detta nu inte alls och går då inte svara på samtalet i bilen.
Om jag manuellt väljer hennes telefon fungerar det men man vet ju inte i förväg vems telefon som kommer få samtal när man kör...![]()
Instämmer, extremt störande med att bara en connectar.
Tyvärr tror jag att det inte går och att Tesla fanboys kommer försvara detta, men jag blir gärna motbevisad!
Jag kommer från BMW och där har jag stört mig på att jag bara kunnat ha 4 st bluetooth enheter parade samtidigt, varav 2 st uppkopplade samtidigt. På Teslan kan jag ha fler parade men bara 1 st uppkopplad, vad jag vet![]()
Ok. Första fanboy som kommenterar detta… tycker också det är kasst.Arctic Drifter skrev: ↑22 mar 2023 07:09Tack, jag har tänkt starta en tråd om detta i evigheter men inte fått tummen ur. Extremt störande!Earplugged skrev: ↑22 mar 2023 07:00Lyckas bara ta emot samtal till en telefon i bilen trots att vi lagt in båda telefonerna, vad gör jag för fel? Om det ringer på sambons telefon så syns detta nu inte alls och går då inte svara på samtalet i bilen.
Om jag manuellt väljer hennes telefon fungerar det men man vet ju inte i förväg vems telefon som kommer få samtal när man kör...![]()
Tyvärr tror jag att det inte går och att Tesla fanboys kommer försvara detta.
Jag kommer från BMW och där har jag stört mig på att jag bara kunnat ha 4 st bluetooth enheter parade samtidigt, varav 2 st uppkopplade samtidigt. På Teslan kan jag ha fler parade men bara 1 st uppkopplad, vad jag vet![]()