Blondinbella letar elbil

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Hammar

Blondinbella letar elbil

Inlägg av Hammar »

Användarvisningsbild
lator
Teslaägare

Re: Blondinbella letar elbil

Inlägg av lator »

Ganska intressant att läsa kommentarerna som finns på bloggen. Allt från frågor om vad hennes läppstift heter till kommentarer från dem som anser sig veta allt om elbilar... 8-) Det finns väldigt många åsikter som vi jobbar för att få bort, t.ex att elbilar inte alls är bra för miljön men genomgående är att de som nämner Tesla har bara positivt att säga. :)
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Inlägg av apkungen »

lator skrev:
Ganska intressant att läsa kommentarerna som finns på bloggen. Allt från frågor om vad hennes läppstift heter till kommentarer från dem som anser sig veta allt om elbilar... 8-) Det finns väldigt många åsikter som vi jobbar för att få bort, t.ex att elbilar inte alls är bra för miljön men genomgående är att de som nämner Tesla har bara positivt att säga. :)
Det är jag som vet allt om elbilar! Hit me! ;)

De kommentarerna jag störde mig mest på är alla som hatar jämt. "åk kollektivt istället, bla bla bla"
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare

Inlägg av lator »

Nej då, jag ska vara snäll! Det kändes bara lite tufft att själv hävda att man vet allt om elbilar. Jag har hållit på med elbilar i ca 15 år och känner inte alls att jag är i närheten av att veta allt... Fast det var ju på Blondinbellas blogg och där är väl nivån "allt" inte så jättehög kanske... :roll:

Annars så tycker jag det är ok att framhålla allmänna kommunikationsmedel trots att de oftast inte är renare och aldrig lika bekväma som en elbil. Däremot de som kastar ur sig rena felaktigheter om elbilars höga belastning på miljö vid tillverkning eller rent allmänt dissar elbilar utan att ha en aning om hur det ligger till tycker jag borde läsa detta forum så att de kommer till insikt.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Skriv svar