Original 19”-Gemini navkapslar, lackade i svart
Moderator: Redaktion
-
Original 19”-Gemini navkapslar, lackade i svart
Jag tyckte att Model Y Quicksilver med original 19”-Gemini var asfult! Därför lackade jag dem helt svarta, det blev ett grymt lyft! Jag behöver dem dock inte längre, så ge ett bud. Inga repor, endast använda 2 veckor! Finns i Stockholm.
Re: Original 19”-Gemini navkapslar, lackade i svart
Hur lackade du dom ? Riktigt snygga!
Kan du lacka mina
Kan du lacka mina

-
Jag är lite intresserad, men hur har du gjort? Är det sprayat med burk som kommer flagna på några år eller gjort på en lackverstad?
Hej!
Är dessa sålda? Jag är intresserad. Skicka meddelande till mig eller något. Vet inte riktigt hur forumet fungerar
Är dessa sålda? Jag är intresserad. Skicka meddelande till mig eller något. Vet inte riktigt hur forumet fungerar

-
Du måste posta ett inlägg innan du kan skicka PM/DM. Men det har du ju gjort nu, så om du kollar uppe till höger under Josefs signatur så finns det en liten pratbubbla.
Annars har Tesla börjat tillverka egna svarta versioner av de här navkapslarna, så nuförtiden kan du även köpa direkt från Tesla.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Tack!
De svarta går inte att köpa i Sverige ännu, så vitt jag vet? Finns inte i storen vad jag kan se.
De svarta går inte att köpa i Sverige ännu, så vitt jag vet? Finns inte i storen vad jag kan se.
- T4s
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/tobias894955