Hej på er,
det fanns en tråd där det beskrevs hur man kunde se sitt kommande registreringsnummer genom att titta igenom listan med Teslor och hitta sitt VIN.
Min bil är på gång och givetvis vill jag hålla lite koll
Någon som vet hur den listan på biluppgifter.se (?) fungerar och hur jag får fram tesla-listan?
MY Performance 2023 | Midnight Cherry Red | 21" Überturbine | Vit inredning
MY LR AWD 2021 | Djupblå metallic | 20" Induction | Svart inredning S75D | Midnight silver | Panoramatak | Svarta NextGen-säten | AP1 | Luftfjädring | Premiumpaket
Biluppgifter.se verkar tyvärr inte fungera särskilt bra alls nuförtiden. Uppdateringar och kopplingar till andra av ägaren ägda bilar har i stort uteblivit...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Googla på TM Sweden AB, gå in på länken till merinfo.se. Där kan man se senaste införskaffade fordonet hos Tesla Sverige. Gå in där så ser du alla fordon Tesla Sverige äger idag på biluppgifter. Man får leta lite men hittade min där!
Googla på TM Sweden AB, gå in på länken till merinfo.se. Där kan man se senaste införskaffade fordonet hos Tesla Sverige. Gå in där så ser du alla fordon Tesla Sverige äger idag på biluppgifter. Man får leta lite men hittade min där!
Tackar, fungerade fin-fint!
MY Performance 2023 | Midnight Cherry Red | 21" Überturbine | Vit inredning
MY LR AWD 2021 | Djupblå metallic | 20" Induction | Svart inredning S75D | Midnight silver | Panoramatak | Svarta NextGen-säten | AP1 | Luftfjädring | Premiumpaket
Börjar fundera på om Tesla har tappat bort min bil i eller på väg från Göteborg... igår skulle min DS återkomma med datum för leverans, troligtvis torsdag eller fredag denna vecka... imorgon är det onsdag och jag har fortfarande inte hört något.
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Beskedet kan komma sent, fick info runt 20:e september om leverans runt oktober. Kl 22 den 28:e kom besked att den kunde hämtas den 29:e - så var beredd!
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Beskedet kan komma sent, fick info runt 20:e september om leverans runt oktober. Kl 22 den 28:e kom besked att den kunde hämtas den 29:e - så var beredd!
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
För den som hittat hit i jakt på sitt regnr kan jag rapportera att denna metod inte funkade för mig dagen före utlämning. Jag gick igenom alla 2375 bilar med hjälp av lite skript men hittade inte någon med mitt VIN.
För den som hittat hit i jakt på sitt regnr kan jag rapportera att denna metod inte funkade för mig dagen före utlämning. Jag gick igenom alla 2375 bilar med hjälp av lite skript men hittade inte någon med mitt VIN.
Annars kan man bara klistra in sitt VIN i sökrutan på www.car.info så söks det även bland dessa bilar och andra som hunnit förregistreras hos Transportstyrelsen men inte kommit ut till kund. I regel uppdaterat tidigare än hos Biluppgifter också.
Jag körde hem min bil från Tesla en fredag och först typ på tisdagen fick jag träff på VIN/regnummer.
Vi (car.info) får uppdatering 4 gånger i månaden med förregistreringsinfo. I regel hinner vi få den före leverans. 5 gånger i veckan (tisdag-lördag) får vi dessutom info om alla leveranser (till kund) till och med dagen före. Som oftast bör fredagsleveranserna vara synliga redan på lördagen men annars är nästa uppdatering alltså först på tisdag.
Annars kan man bara klistra in sitt VIN i sökrutan på www.car.info så söks det även bland dessa bilar och andra som hunnit förregistreras hos Transportstyrelsen men inte kommit ut till kund. I regel uppdaterat tidigare än hos Biluppgifter också.
Det var såklart det första jag provade, varje dag utan framgång. Men jag fick till slut veta mitt regnr idag via DNBs låneavtal.