då jag fick bilen levererad skulle jag lägga serviceärende på det som hittades inom 24 timmar. detta blev gjort, men sen har inget hänt . jag hade förväntat mig att bli uppringd eller kontaktad via appen, men det har varit tyst... Bör man själv driva att ens ärende drivs?
Bara för det så gick jag in och kollade i appen och då var det ett meddelande som väntade. ... borde man inte få en pushnotis
då jag fick bilen levererad skulle jag lägga serviceärende på det som hittades inom 24 timmar. detta blev gjort, men sen har inget hänt . jag hade förväntat mig att bli uppringd eller kontaktad via appen, men det har varit tyst... Bör man själv driva att ens ärende drivs?
Bara för det så gick jag in och kollade i appen och då var det ett meddelande som väntade. ... borde man inte få en pushnotis
då jag fick bilen levererad skulle jag lägga serviceärende på det som hittades inom 24 timmar. detta blev gjort, men sen har inget hänt . jag hade förväntat mig att bli uppringd eller kontaktad via appen, men det har varit tyst... Bör man själv driva att ens ärende drivs?
Bara för det så gick jag in och kollade i appen och då var det ett meddelande som väntade. ... borde man inte få en pushnotis
Pushnotiser beror ju på dina inställningar i din telefon. Högst troligt att det är ditt ansvar och inte Teslas fel (denna gång!)...
Model Y RWD
Beställd 230428
Uthämtad "Birdpoo" 230602 i Södertälje
Jag har fått notiser tidigare, men inte idag. Så något är fel (hos Tesla).
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå (ska säljas)
Model Y LR 2024 Midnight Cherry vit inredning
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
Jag har fått notiser tidigare, men inte idag. Så något är fel (hos Tesla).
Samma här. Det syns inte ens i appen förrän man går på Service- Kommande bokning - Servicenter... och tittar på pratbubblan nere till höger. Då ser man en blå prick om det finns ett meddelande.
Jag har fått notiser tidigare, men inte idag. Så något är fel (hos Tesla).
Samma här. Det syns inte ens i appen förrän man går på Service- Kommande bokning - Servicenter... och tittar på pratbubblan nere till höger. Då ser man en blå prick om det finns ett meddelande.
då jag fick bilen levererad skulle jag lägga serviceärende på det som hittades inom 24 timmar. detta blev gjort, men sen har inget hänt . jag hade förväntat mig att bli uppringd eller kontaktad via appen, men det har varit tyst... Bör man själv driva att ens ärende drivs?
Bara för det så gick jag in och kollade i appen och då var det ett meddelande som väntade. ... borde man inte få en pushnotis
Förlåt min nyfikenhet... men vad har du hittat för avvikelse .
Enda jag har att påpeka är att ratten är lite sne (åt höger) men man åker på en rak strecka... har inte felanmält det än.
Model Y RWD Vit/Svart beställd 15/5- Stockholm RN1191**** EDD maj-juni EDD 29 maj - 20 juni EDD 4 juni - 15 juni EDD 2 juni - 16 juni (31/05 slutfaktura + VIN )
Delivered 9 juni:)
Jag har inte tagit tag i det. troligen efter vad jag läst om MAP bilvård och besväret att köra till Norrköping och bli utan bil gör att jag väljer en annan polerare.