Nybliven ägare sedan igår. Finns mycket att sätta sig in i vilket känns väldigt spännande
En sak jag funderar på är hur man bäst stänger dörrarna när man lämnar bilen. Känns inte som att det finns något bra ställe att sätta handen på när man slänger igen dörren. Glaset tänker jag blir kladdigt. Plåtsidan riskerar att bli repig. Den svarta delen mellan plåten och glaset tycker jag sviktar lite.
Nybliven ägare sedan igår. Finns mycket att sätta sig in i vilket känns väldigt spännande
En sak jag funderar på är hur man bäst stänger dörrarna när man lämnar bilen. Känns inte som att det finns något bra ställe att sätta handen på när man slänger igen dörren. Glaset tänker jag blir kladdigt. Plåtsidan riskerar att bli repig. Den svarta delen mellan plåten och glaset tycker jag sviktar lite.
Varför skulle plåten bli repig?
Har du metall på fingertopparna?
Exakt min tanke! Det är väl högst vanligt att man greppar tag om själva bildörren (och inte handtaget) för att stänga den? ...eller så är det bara jag som är ovanligt lat.
Men jag fick bannor för detta senaste gången jag lämnade in en bil för lackförsegling. Hudlotion på lacken plus brännande sol var inget de gillade där. Sitter som berget tydligen.