Hej.
Det skulle ingå fri laddning för 1000 mil om bilen levererades innan30/6 men jag är inte människa att hitta dessa i appen.
Mailade Tesla som bara skrev att jag skulle gå in i appen och klicka på ”boxen” i övre högra hörnet och kolla under historik men där finns ingenting.
Är det någon annan som har samma problem som jag?
Fri laddning 1000 mil
Moderator: Redaktion
Re: Fri laddning 1000 mil
Kommer du in i Loot box när du klickar där? jag har 5000 krediter och de kan jag lösa in till 500 mil men det tänker jag inte göra för om någon vänlig själ använder min kod så kan jag få 2000 krediter till och då kan jag växla det mot acc.boost. det är mkt mer värt.
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Så här ser det ut i min loot box:
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Säkert många som undrar så jag mejlade Tesla och fick följande lösning/förklaring:Westervikskille skrev: ↑12 jul 2023 18:05Hej.
Det skulle ingå fri laddning för 1000 mil om bilen levererades innan30/6 men jag är inte människa att hitta dessa i appen.
Mailade Tesla som bara skrev att jag skulle gå in i appen och klicka på ”boxen” i övre högra hörnet och kolla under historik men där finns ingenting.
Är det någon annan som har samma problem som jag?
Det genomfördes en lite större uppdatering av appen förra veckan och Loot Boxen bytte namn till Refer and Earn.
Numer syns dom genom att gå in i Refer and Earn -> Belöning -> Historik.
2023 M3P vit/vit
- Westervikskille
- Teslaägare
Hej igen.
Jag ringde Tesla supporten och de menar på att detta erbjudande bara gällde LR och P, var det så?
Någon som minns?
Jag ringde Tesla supporten och de menar på att detta erbjudande bara gällde LR och P, var det så?
Någon som minns?
Jäpp, om jag minns rätt så gällde erbjudandet endast LR o P. Jag hämtade ut en LR precis innan månadsskiftet och har fått in mina fria mil i appen sen ett par dagar tillbakaWestervikskille skrev: ↑13 jul 2023 09:50Hej igen.
Någon som minns?