Specifikation för Supercharging
Moderator: Redaktion
Specifikation för Supercharging
Vet ni om man kan få sina laddningar under en månad som en pdf och inte en från varje laddtillfälle?
Re: Specifikation för Supercharging
Via appen kan du få alla pdf:er i en och samma zip-fil, alternativt datan i csv-format
VW Id.3 Pro Performance Family MY21
Jag hade tänkt skicka in önskemål till Tesla om att inkludera sessionslängd till fakturorna och/eller historiken som man kan se i appen. Starttid går att få via csv-exporten.. men inte sluttiden.
Dessvärre hittar jag ingen adress dit jag kan skicka in mitt önskemål, är det någon som råkar sitta på en lämplig sådan?
Dessvärre hittar jag ingen adress dit jag kan skicka in mitt önskemål, är det någon som råkar sitta på en lämplig sådan?
-
- Referralkod: ts.la/sami934995
På Google Plays developer contact anger de customersupport@tesla.com. Så du kan väl skicka ett mail dit och be dem ta det till rätt avdelning.krille skrev: ↑29 jul 2023 18:20Jag hade tänkt skicka in önskemål till Tesla om att inkludera sessionslängd till fakturorna och/eller historiken som man kan se i appen. Starttid går att få via csv-exporten.. men inte sluttiden.
Tesla Model Y LR blå/svart
Beställd 2023-07-24 -> Huddinge
24 juli: EDD 17-31 aug
2 aug: EDD 10-24 aug
4 aug: Hämtning8 aug 11 aug
Beställd 2023-07-24 -> Huddinge
4 aug: Hämtning
Tack! Har skickat mail dit nu, får väl se om det händer något eller om de arkiverar det i det runda arkivet.SamiHuutoniemi skrev: ↑29 jul 2023 19:07På Google Plays developer contact anger de customersupport@tesla.com. Så du kan väl skicka ett mail dit och be dem ta det till rätt avdelning.krille skrev: ↑29 jul 2023 18:20Jag hade tänkt skicka in önskemål till Tesla om att inkludera sessionslängd till fakturorna och/eller historiken som man kan se i appen. Starttid går att få via csv-exporten.. men inte sluttiden.
Edit: Runda arkivet blev det....
Skulle vilja ha en spec i en och samma pdf istället för enstaka pdfer.krille skrev:Via appen kan du få alla pdf:er i en och samma zip-fil, alternativt datan i csv-format
Verkar inte som att det går tyvärr.
- sunq
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/peter612963
Släng ihop alla PDF till en PDF med flera sidor manuellt? 
Gissar att du vill ha det för utlägg och då fungerar annars oftast en csv-fil också som har hela månadens statistik i.

Gissar att du vill ha det för utlägg och då fungerar annars oftast en csv-fil också som har hela månadens statistik i.
Tack för tipset. Ska testasunq skrev:Släng ihop alla PDF till en PDF med flera sidor manuellt?