Handtagen
Moderator: Redaktion
- lator
- Teslaägare
Re: Handtagen
Den mattgrå har samma typ av handtag som Model S. Kanske inte är bestämt ännu. Jag själv skulle föredra mycket enklare handtag utan elmotorer och belysning och annat tjafs. Det ska synas att detta är en billigare bil än Model S.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Hoppas de går med raka i bilens färg! Det är snyggt. Samma sak med Chromet. En option av go black tack! Hatar Chrome...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Misstänker att de kommer droppa karbonfälgarna. De blir sunkfula väldigt snabbt...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Tror inte de är motordrivning, i en av provkörningsvideorna jag kollade på ser man att man trycker i bakkant för att fälla ut handtaget.lator skrev:Den mattgrå har samma typ av handtag som Model S. Kanske inte är bestämt ännu. Jag själv skulle föredra mycket enklare handtag utan elmotorer och belysning och annat tjafs. Det ska synas att detta är en billigare bil än Model S.
Model 3 Performance 2022
- lator
- Teslaägare
Precis vad jag tänkte mig. Så mycket mer praktiskt även om det inte skapar tappade hakor...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

fick lite vibbar av handtagen, gissa inspirationen, faktiskt en bil jag skulle kunna byta med rakt av
ms 76132 "Eleamore"
- lator
- Teslaägare
Ska du köpa den de hittade i Stockholm? 

var var var????
hade faktiskt chans att köpa en för 21ksek när jag var 19år
hade faktiskt chans att köpa en för 21ksek när jag var 19år
ms 76132 "Eleamore"
- lator
- Teslaägare