Märkte nu imorse när jag körde till jobbet, att Spotify ballat ur tyvärr..
Om jag tex går in på en av mina spellistor som är ganska lång, så finns det flera sidor. Då måste man scrolla ner, och sen klicka sig vidare till nästa sida. MEN, nu fungerar inte det längre, utan när jag klickar vidare för att komma till sidan 2 på spellistan, så startar den sista låten på första sidan

Provade att söka en låt, och får upp lite olika alternativ. När jag sen provar att klicka på något av dem, så var det bara vissa av dem som det gick att klicka på, medans andra var helt omöjliga att starta.. mycket märkligt..
En annan fråga som gäller Spotify.
Haft bilen ett par månader nu, men har fortfarande inte lyckats hitta hur jag kommer tillbaka till där jag va sist på Spotify, om jag tex valt att lyssan på radio en stund, och sen tillbaka. Hur gör man det?
Alltså, om jag lyssnar på en låt på Spotify, klickar sen på radio (och radion startar på samma kanal som jag lyssnade på sist), men sen vill jag tillbaka till Spotify, och fortsätta lyssna där jag slutade, hur gör jag det?
Synd att bilen blivit sämre de sista uppdateringarna.. innan va den såkallade regnsensorn kass, men blev totalt värdelös vid förra uppdateringen, och nu vid denna uppdateringen så sabbade de Spotify för mig