Tässla store, saknar leverans och får inga svar!
Moderator: Redaktion
Tässla store, saknar leverans och får inga svar!
Hej
Har ni beställt av Tässla store tidigare?
Beställde gummimattor till bilen där samtliga produkter skulle finnas i lager.
Fick leverans av mattan till bagagen efter ett par dagar men ingen info om varför de inte skickade hela beställningen.
Har jagat dem i en vecka nu men får ingen återkoppling på mina mail.
De svarade på ett mail när jag frågade om medlemsrabbaten men mina frågor om leverans ignorerar dem!
Någon som haft liknande problem med dem?
Har ni beställt av Tässla store tidigare?
Beställde gummimattor till bilen där samtliga produkter skulle finnas i lager.
Fick leverans av mattan till bagagen efter ett par dagar men ingen info om varför de inte skickade hela beställningen.
Har jagat dem i en vecka nu men får ingen återkoppling på mina mail.
De svarade på ett mail när jag frågade om medlemsrabbaten men mina frågor om leverans ignorerar dem!
Någon som haft liknande problem med dem?
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Re: Tässla store, saknar leverans och får inga svar!
Finns en annan tråd som beskriver liknande utmaningar med dem. Verkar tyvärr inte vara speciellt pålitliga.
Själv fick jag åka dit för att kunna byta en felaktig artikel...
Själv fick jag åka dit för att kunna byta en felaktig artikel...
Svart Model Y Performance
Undvik Tässla. De säljer en hel del skitprodukter och tar inget ansvar när grejerna inte fungerar. Jag håller själv på att förbereda en stämning mot dem, då enda vägen att få dem att vidta rättelse är att gå via tingsrätten.
- nogren
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas756762
Har samma upplevelse. Tog fyra månader att få sista produkten levererad ur Startpaketet. Den var restad, vilket de aldrig meddelande. Det enda sättet jag fick kontakt med dem var via chatten (Facebook messenger).
När jag påpekade att det var långt ifrån professionellt att driva företag på det sättet, och att jag inte kunde rekommendera dem, så fick jag bara en bortförklaring att de har växtvärk, och att jag var välkommen att sätta låg-stjärne-betyg.
För mig var det aldrig någon "panik", bara irritation. Så, kan inte heller rekommendera de.
När jag påpekade att det var långt ifrån professionellt att driva företag på det sättet, och att jag inte kunde rekommendera dem, så fick jag bara en bortförklaring att de har växtvärk, och att jag var välkommen att sätta låg-stjärne-betyg.
För mig var det aldrig någon "panik", bara irritation. Så, kan inte heller rekommendera de.
MY RWD -23 Midnight Silver/ Black
BMW X3 G01 30d -18 såld
BMW X3 G01 30d -18 såld
- docydrytesla
- Teslaägare
Jag undvek Tässla just av anledningen att de var omöjliga att få tag på. Skickade både mail och fyllde i deras kontaktformulär men fick inget svar trots att det står att de "alltid svarar inom två dagar" (det här var några veckor sedan, fortfarande inget svar på någon av kontaktvägarna).
Det slutade med att jag handlade på Rolemod i stället. De höll inte heller vad de lovade, utan levererade klart mycket snabbare än vad de sa
Och billigare än Tässla dessutom.
Det slutade med att jag handlade på Rolemod i stället. De höll inte heller vad de lovade, utan levererade klart mycket snabbare än vad de sa

Höll på att få hjärtklappning först men sen när jag läste klart kändes det bättre. Tack för att du handlade hos oss!docydrytesla skrev: ↑12 dec 2023 20:15Jag undvek Tässla just av anledningen att de var omöjliga att få tag på. Skickade både mail och fyllde i deras kontaktformulär men fick inget svar trots att det står att de "alltid svarar inom två dagar" (det här var några veckor sedan, fortfarande inget svar på någon av kontaktvägarna).
Det slutade med att jag handlade på Rolemod i stället. De höll inte heller vad de lovade, utan levererade klart mycket snabbare än vad de saOch billigare än Tässla dessutom.
Rolemod - Personifiera din Tesla
https://rolemod.se
https://rolemod.se
Hjälper ju inte TS men min första beställning av tillbehör landade hos Rolemod också.
Tässla har dessvärre börjat få ett rykte om just kommunikationsproblem mm.
De jag vänt mig till för tips har rekommenderar Rolemod eller andra aktörer
Tässla har dessvärre börjat få ett rykte om just kommunikationsproblem mm.
De jag vänt mig till för tips har rekommenderar Rolemod eller andra aktörer
MYLR -23
- Tassla Store
- Teslaägare
- Kontakt:
Hej Alla,
Stephan här som driver Tässla.se
Tänkte jag skulle finnas tillhands på stephan@tassla.store för de som vill ha svar. Jag jobbar ca 18h per dygn 7 dagar i veckan så maila på bara.
Bakgrunden till att vi misskött oss är just växtvärk då vi gick från 3,3 miljoner för 2022 till 10,4 miljoner för 2023 vilket gjorde att vi inte hann med alla mail, telefonsamtal, FB chatt etc. Ovanpå detta så anställda som inte sköter sig till 100% så tar det tid att styra upp skeppet. Alla som är egna företagare eller som anställda som gått igenom en sån här växtvärk vet nog vad jag talar om. Såhär i efterhand skulle jag stängt ner shoppen och skänkt försäljningen till våra kollegor i branschen istället. Så 2024 kommer vi fokusera på just att svara i tid, öppna upp växeln igen och se till att kalibrera beställningspunkterna då det har också varit en del av utmaningen.
Men vi söker ännu mer personal så känner ni någon som är Tesla intresserad som är intresserad av nya utmaningar så be de maila mig.
Stephan här som driver Tässla.se
Tänkte jag skulle finnas tillhands på stephan@tassla.store för de som vill ha svar. Jag jobbar ca 18h per dygn 7 dagar i veckan så maila på bara.
Bakgrunden till att vi misskött oss är just växtvärk då vi gick från 3,3 miljoner för 2022 till 10,4 miljoner för 2023 vilket gjorde att vi inte hann med alla mail, telefonsamtal, FB chatt etc. Ovanpå detta så anställda som inte sköter sig till 100% så tar det tid att styra upp skeppet. Alla som är egna företagare eller som anställda som gått igenom en sån här växtvärk vet nog vad jag talar om. Såhär i efterhand skulle jag stängt ner shoppen och skänkt försäljningen till våra kollegor i branschen istället. Så 2024 kommer vi fokusera på just att svara i tid, öppna upp växeln igen och se till att kalibrera beställningspunkterna då det har också varit en del av utmaningen.
Men vi söker ännu mer personal så känner ni någon som är Tesla intresserad som är intresserad av nya utmaningar så be de maila mig.
Stephan, det kommer bli mer jobb framöver för dig. Du och jag kommer att träffas i tingsrätten med anledning av de skitprodukter ni säljer och inte tar ansvar för.
- Tassla Store
- Teslaägare
- Kontakt:
Hej Alfa,
Nu vet inte jag vilken / vilka produkter du syftar på eller vad som hänt men om det är något du vill lösa direkt med mig så är jag öppen för en fysisk dialog - om inte, så respekterar jag ditt beslut och så får vi invänta ett brev med datum helt enkelt.
Oavsett, God Jul och trevlig helg!
M V H
Stephan
Jag tycker det funkat bra att beställa därifrån, så bra att jag fick några listor gratis då man glömde ta betalt men det beror nog också på växtverken...
tycker ändå det är ärligt att svara här och stå upp för att man inte levererar.
tycker ändå det är ärligt att svara här och stå upp för att man inte levererar.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022