Hejsan alla Tesla entusiaster! Jag funderar på att köpa min första Tesla! Men är inte helt säker på om jag skall gå på den nya model 3 Highland eller 1 år begagnade model 3 performance.
Har förstått att den nya har fått sig en rejäl uppdatering. Frågan är om den uppdateringen är värt nästan 100K jämfört med en beg. Tesla från 2023? Någon här som haft båda modellerna som har i första hand sett skillnaderna?
Tacksam för svar och hoppas kunna kalla mig Tesla ägare snart!
Hejsan alla Tesla entusiaster! Jag funderar på att köpa min första Tesla! Men är inte helt säker på om jag skall gå på den nya model 3 Highland eller 1 år begagnade model 3 performance.
Har förstått att den nya har fått sig en rejäl uppdatering. Frågan är om den uppdateringen är värt nästan 100K jämfört med en beg. Tesla från 2023? Någon här som haft båda modellerna som har i första hand sett skillnaderna?
Tacksam för svar och hoppas kunna kalla mig Tesla ägare snart!
Du är välkommen att ta kontakt med mig om du vill provköra en M3P från 2023. Bor i Kungsängen utanför Stockholm.
Hade kört på M3P 2023, den är riktigt fin ändå, samt du slipper stänga av hastighetspipet och den gör över 201km/h
Bilar: Tesla model 3 LR 2023
Solceller: 12,1kw. Pixii Home 20Kw/20Kwh
Sålda: Opel Corsa E 2021, MG ZS EV 2021, Tesla M3 LR 2021, Renault Zoe 2020 52kwh Edition One