
Leveransupplevelsespecialist
Moderator: Redaktion
- Franz
- Teslaägare
- Inlägg: 1816
- Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
- Ort: Kungsbacka
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
Leveransupplevelsespecialist
Jag beställde min 85D för ungefär en månad sedan men har, förutom det automatiska utskicken om att beställningen och betalningen är mottagen, inte fått någon annan info efteråt. Här och var skrivs det ju om en leveransupplevelsespecialist (Delivery Expericen Specialist) som man ju t.ex. kan kontakta vid frågor. När förväntas en sådan höra av sig? Jag har ju förväntad leverans i april så det är ju dock ett tag kvar men det är en lång och jobbig väntan
.

Driver sajten Car.info
Re: Leveransupplevelsespecialist
Bekräftade för drygt en vecka sedan och inte hört något, men jag är tålmodig.
Just nu iaf
Begärde leverans i maj, men just nu ligger den i slutet av april.
Just nu iaf

Begärde leverans i maj, men just nu ligger den i slutet av april.
85D #88123 matt brun metallic (2015-2019), väntar på Y LR
- Franz
- Teslaägare
- Inlägg: 1816
- Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
- Ort: Kungsbacka
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
Re: Leveransupplevelsespecialist
Jag drog iväg ett mail till Tesla och fick några timmar senare ett mail + samtal så nu har jag fått en DS. De hade inte haft så bråttom med att skicka uppgifterna tidigare eftersom det dels var så lång tid kvar till leverans (april) men också att de hade väldigt mycket att göra nu med alla beställningar. Jag fick så klart svar på mina frågor direkt...
Driver sajten Car.info