Leveransupplevelsespecialist

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Franz
Teslaägare
Inlägg: 1816
Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
Ort: Kungsbacka
Referralkod: ts.la/franz9414
Kontakt:

Leveransupplevelsespecialist

Inlägg av Franz »

Jag beställde min 85D för ungefär en månad sedan men har, förutom det automatiska utskicken om att beställningen och betalningen är mottagen, inte fått någon annan info efteråt. Här och var skrivs det ju om en leveransupplevelsespecialist (Delivery Expericen Specialist) som man ju t.ex. kan kontakta vid frågor. När förväntas en sådan höra av sig? Jag har ju förväntad leverans i april så det är ju dock ett tag kvar men det är en lång och jobbig väntan ;) .
Driver sajten Car.info
Användarvisningsbild
Jojo
Teslaägare
Inlägg: 949
Blev medlem: 07 okt 2014 18:56

Re: Leveransupplevelsespecialist

Inlägg av Jojo »

Hos mig tog det ca en vecka, det gick hyfsat snabbt, tycker jag.
Användarvisningsbild
r82
Teslaägare
Inlägg: 77
Blev medlem: 09 apr 2014 17:16

Re: Leveransupplevelsespecialist

Inlägg av r82 »

Bekräftade för drygt en vecka sedan och inte hört något, men jag är tålmodig.
Just nu iaf ;)

Begärde leverans i maj, men just nu ligger den i slutet av april.
85D #88123 matt brun metallic (2015-2019), väntar på Y LR
Användarvisningsbild
Franz
Teslaägare
Inlägg: 1816
Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
Ort: Kungsbacka
Referralkod: ts.la/franz9414
Kontakt:

Re: Leveransupplevelsespecialist

Inlägg av Franz »

Jag drog iväg ett mail till Tesla och fick några timmar senare ett mail + samtal så nu har jag fått en DS. De hade inte haft så bråttom med att skicka uppgifterna tidigare eftersom det dels var så lång tid kvar till leverans (april) men också att de hade väldigt mycket att göra nu med alla beställningar. Jag fick så klart svar på mina frågor direkt...
Driver sajten Car.info
Skriv svar