Lös underdel
Moderator: Redaktion
Lös underdel
Upptäckte när jag tvättade bilen idag att ena sidan, ja vad den delen nu heter, var lös. Dock gick det att trycka tillbaka men den känns inte lika hårt åtsittande som på andra sidan. Misstänker att is som ligger längs med trottoaren har gått emot där (ser skrapmärken under) när jag har kört in till min garageplats. Någon som vet hur denna sitter fast och för den delen vad den heter, tänker på ifall man behöver köpa ny så behöver jag veta vad jag skall söka på..
- martinsson
- elbilist
Re: Lös underdel
Är det ingen service kvar på bilen? Skicka annars bilden via appen till Tesla service så löser dem det.Mattias82 skrev: ↑31 jan 2024 17:56Upptäckte när jag tvättade bilen idag att ena sidan, ja vad den delen nu heter, var lös. Dock gick det att trycka tillbaka men den känns inte lika hårt åtsittande som på andra sidan. Misstänker att is som ligger längs med trottoaren har gått emot där (ser skrapmärken under) när jag har kört in till min garageplats. Någon som vet hur denna sitter fast och för den delen vad den heter, tänker på ifall man behöver köpa ny så behöver jag veta vad jag skall söka på..
Model S 90D 2016 (Såld)
Model S 85 2013 (Såld)
Hänger även på Zeekrclubsweden.com
Kör nu Zeekr 001, Privilege, Phantom Black
Model 3 LR 2021 (Såld)
Model S 90D 2016 (Såld)
Model S 85 2013 (Såld)