Jag fick en DS som glömde att han skulle lämna ut bilen och uteblev helt från vårt bokade möte, men en nyanställd kille tog över och lämnade nycklarna.
Inga goodies.
Men en grym bil, trots obotligt knirk i främre fläktinblåset som det verkar...
Model S P90DL+ (2015) Såld 2024
Model 3 LR (2021) (såld 2025)
BMW iX xDrive50 (2024)
Kia EV3 (2025)
Apropå webshop - går det fortfarande att beställa såna där klistermärken med texten "This car will do until I get my Tesla Model 3"? Det var väl nåt som togs fram här i den svenska klubben om jag minns rätt? (Var en lurker på forumet på den tiden... )
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Apropå webshop - går det fortfarande att beställa såna där klistermärken med texten "This car will do until I get my Tesla Model 3"? Det var väl nåt som togs fram här i den svenska klubben om jag minns rätt? (Var en lurker på forumet på den tiden... )
jag fick ett Teslaparaply, två FOB-fodral i skinn, whispbars och första service
Känns som du gjorde det riktigt bra då, hur lyckades du?
Jag fick förutom muggen även paraply, skinnfodralen, en liten kalender samt ett nödbatteri till mobilen (tyvärr inte till Teslan )
/Jocce
hehe, jag är en liten jäkel på att få add-ons
Tycker att jag brukar vara bra på det, men att få både Service och Takräcken skall du ha en jäkla credd för
(Speciellt mot Tesla som verkar vara väldigt knepiga ibland )
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Om jag har förstått det rätt så säljer tesla infra city tillbehör såsom gummimattor och adaptrar. Finns det något sätt att se priser och vad de har för produkter?
De som finns på denna sidan borde du kunna köpa direkt eller beställa hos Tesla i Infracity eller Mölndal, varför den är på tyska när det är den europeiska sidan vet jag inte och tyvärr så är det inga svenska priser men du får ett ungefärligt pris då det står i euro http://shop.eu.teslamotors.com
Om jag inte är helt ute o elcyklar, så är den väl på Holländska...
Engelska hade ju varit ett minimum.
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Det är nederländska, och den vänder sig enbart till den nederländska marknaden
Bent u woonachtig buiten Nederland? Neemt u dan contact op met uw lokale Tesla Service Center voor het bestellen van producten uit deze webshop. Wij werken hard aan een shop voor heel Europa.
Just den meningen kan man ju i alla fall tycka borde vara på engelska.
Den säger att du ska kontakta ditt lokala servicecenter om du bor utanför Nederländerna, och att de jobbar hårt på en paneuropeisk webbshop.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det är nederländska, och den vänder sig enbart till den nederländska marknaden
Bent u woonachtig buiten Nederland? Neemt u dan contact op met uw lokale Tesla Service Center voor het bestellen van producten uit deze webshop. Wij werken hard aan een shop voor heel Europa.
Just den meningen kan man ju i alla fall tycka borde vara på engelska.
Den säger att du ska kontakta ditt lokala servicecenter om du bor utanför Nederländerna, och att de jobbar hårt på en paneuropeisk webbshop.
Ordagrant står det:
"Bor du utanför Nederländerna? Kontakta i så fall ditt lokala Tesla Service Center innan du beställer produkter från denna webshop. Vi arbetar hårt på en shop för hela Europa."
Tänkte mest på formuleringen "kontakta i så fall ditt lokala TSC innan du beställer produkter från denna webshop", den känns lite dubbeltydig så kändes som det kunde vara relevant att översätta den ordagrant. Man undrar om det betyder att de kan leverera beställda varor om man fått OK från TSC eller om det betyder att TSC kan ta hem dem - eller något helt annat...
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.