Tesla Model 3 Highland - SR LR eller P?
Moderator: Redaktion
Re: Tesla Model 3 Highland - SR LR eller P?
Out of spec reviews menar att, åtminstone i USA, så är gamla 3SR bättre på långresa än nuvarande LR eftersom den nya laddare klart långsammare. Är det samma skillnad i europa vet jag inte.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Tesla Model 3 Highland - SR LR eller P?
Amen.Fiskk skrev: ↑29 maj 2024 11:28Det kan aldrig bli för mycket bascurrent skrev: ↑28 maj 2024 23:07Stereon i nya Model 3 är riktigt bra, man får bättre ljud än i dom från dom tyska biltillverkare där man gjort tillval om 10-20k för bättre stereo, Läs B/O och H/K osv.
Tycker jag har ett bra öra för ljud, har en stereo hemma i 70 tkr klassen så gillar bra ljud.
I long range får man extra bas, vet inte om jag upplevde att den extra basen tillförde speciellt mycket till ljudbilden. Snarare bara att det är mer bas.
Krok kan beställas i efterhand för 16k inkl moms via shoppen.
Hade personligen inte köpt en P, dels tror jag den presterar rätt dåligt på bana men du får ju en lika ”bra” bil med vanliga Model 3 för vanlig körning. Vill man köra bana finns det bilar för det.Jag hade gjort valet efter stereon med mest bas i detta fallet, samt prestanda. Mitt val är M3P , men kör en MYP idag så jag klarar mig!

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19