Fick VIN och regnummer på min precis. Beställd 26/5, tillverkad igår (11/6).
Det blir inte färskare än så!
Vad har du för uppskattat leveransdatum?
Precis! Känns skönt med så ny bil som möjligt om HW4 nu är på g från Berlin
Står 13 - 27 i appen och betalade precis in till finansieringen, så hoppas på snabb leverans. Om det stämmer att den tillverkades igår känns det dock som jag ska vara nöjd om den går att hämta nästa vecka.
Står 13 - 27 i appen och betalade precis in till finansieringen, så hoppas på snabb leverans. Om det stämmer att den tillverkades igår känns det dock som jag ska vara nöjd om den går att hämta nästa vecka.
Bilar har väl inte börjat utrustats med HW4 i Berlin än?
EDIT: Verkar som det.
Senast redigerad av malmen_tm, redigerad totalt 1 gånger.
Bilar har väl inte börjat utrustats med HW4 i Berlin än?
EDIT: Verkar som det.
Det har ju spanats bilar på någon parkering, men samtidigt inga konfirmerade exemplar. Återstår att se vid upphämtning
8 maj är min tillverkad enligt transportstyrelsen. Men det är lite märkligt då, för är att tråden på reddit som kollar upp hw version skulle nog hävda 6 maj. Alltså jag har har inte fått svar om mitt vin-nummer, men en annan person fick svaret 6 maj hw 3 baserat på en högre slutsiffra än jag. Jag har 4428 och han hade 4431. Så lite märkligt. Jag har också fått höra att bilen ska ha ap4. Vilket också verkar finnas lite oklarheter kring vad det betyder. Vad tror ni?
Varje gång man frågar Tesla Örebro så har dom ingen koll på HW4 eller om vilka som har det eller ej. Som att dom inte får säga något... har bokat upphämtning nu i alla fall! Tillverkad 2024-04-22 så kan nog bara anta att det inte är HW4
Varje gång man frågar Tesla Örebro så har dom ingen koll på HW4 eller om vilka som har det eller ej. Som att dom inte får säga något... har bokat upphämtning nu i alla fall! Tillverkad 2024-04-22 så kan nog bara anta att det inte är HW4
Efter att ha kikar på reddit så skulle jag inte tro du får HW4
Min är tillverkad 5e Juni och har ingen aning om vad det blir för HW
enligt reddit var switchen der rundt 7 maj för dom VIN som er kollad. jag har en beställd som enligt transportstyrelsen er producerad 15 maj med nyare löpnummer på VIN så hoppas
Beställde 28 maj, vit/vit performance. Fått VIN och Regnummer. Var i kontakt med dem igår, leveransspann mellan 14 - 28 juni, förmodligen 19:e men har feeling för imorgon. Får se.
Dock tillverkad 14 augusti 2023, ingen HW4. Men efter lite undersökning, innebär HW4 mindre ram och grejer á kostnadsbesparing?
enligt reddit var switchen der rundt 7 maj för dom VIN som er kollad. jag har en beställd som enligt transportstyrelsen er producerad 15 maj med nyare löpnummer på VIN så hoppas
Undra om det där kan stämma? Min är producerad 30/5 med ett serienummer som är i linje med de som enligt listan ska ha HW4.
Undra om det där kan stämma? Min är producerad 30/5 med ett serienummer som är i linje med de som enligt listan ska ha HW4.
reddit.. så.. men det er det närmste jag har hittat ang info om switch til hw4 i berlin. verkar ju va helt bingo vad folk får för bilar her, jag valde en preconfigured och fick en relativt ny bil tydligen, andra får från förra året?!
reddit.. så.. men det er det närmste jag har hittat ang info om switch til hw4 i berlin. verkar ju va helt bingo vad folk får för bilar her, jag valde en preconfigured och fick en relativt ny bil tydligen, andra får från förra året?!
Inser att jag läste fel, ser att det står att enl. Reddit gjordes switchen 7/5 men mina ögon läste 7/6..
Så med andra ord är det ju inte konstigt att min bil har ett högre serienummer än de på listan.